- 1207 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
MEVZU BAHİS
Neler oluyor ülkemizde, neler oluyor her yer yangın yeri. Her ocaktan alevler yükseliyor. Annelerin yürekleri yanıyor, babalar çiğerlerine ağlıyor. O kadar çok şehit veriyoruz ki, o kadar gençlerimiz toprağa düşüyor ki neler oluyor güzel ülkeme.
Afyondaki mühimmat deposunda patlama ve yirmi beş şehit bir beş ana kuzusu. Yirmi beş baba yiğit. Çok değil iki yıl öncede Kırıkkale silah fabrikasında bir patlama olmuştu tabiî ki unuttuk her şeyi unuttuğumuz gibi. Biz çok çabuk unutur olduk. İki gün ağlarız vah vah deriz, ölenlere üzülürüz iki gün sonra unuturuz. Neden mi bizim ülkemizde her gün yeni olaylar oluyor sürekli gündem değişiyor ve biz birine alışmadan başka olaylarla karşılaşıyoruz ve beynimiz yeni olayı alıyor eskiyi atıyor yada gizliyor beynimizin kıvrımları arasında.
Hangi gündemi takip edeceğimizi şaşırıyoruz ve neye üzüleceğimizi, patlamada ölen askerlere mi pkk nın öldürdüklerine mi? Ülkemizde Azrail hep fazla mesai yapıyor hatta kendi yetiştiremiyor da pkk yı yanına yardımcı almış. Batıda mühimmat deposunun patlamasında yirmi beş, doğuda sekiz askerimiz şehit. Bize söylenen bu kadar ben pek inanmıyorum, kimsede inanmıyor zaten. Benim anlamadığım siyasetçiler biz halkı salak mı zannediyorlar. Bizden sakladıklarında inandığımızı zannediyorlar.
Ege denizinde umuda giden mültecilerin bulunduğu motor kazasında 60 dan fazla ölü 50 kayıp var. İnsanlar özgür ve insanca yaşamak için evini barkını bırakıp umuda doğru içlerinde bir sürü hayallerle giderken ölüme gidiyorlar. Hayallerinde bu şekilde ölmek yoktu ama dedik ya ülkemizde Azrail fazla mesai yapıyor.
Bu yazıyı yazarken haberlere baktım Van Çatak taki karakola pkk saldırmış ve 19 şehit. Yeter artık yeminle yeter. Yürek dayanmıyor bu kadar ölüme ve acıya. Bezdirme politikası TC askerlerini öldüreceğiz ve Türk halkı yeter artık ne istiyorlarsa alsınlar yeter ki askerlerimiz ölmesin dememizi bekliyorlar. Hükümet, ordu, siyasetçiler siz neler yapıyorsunuz. Neyi bekliyorsunuz her evden bir şehit çıkmasını mı? Şehit evine bayrak asılır, şehit evi olduğu anlaşılsın diye. Korkuyorum hem de çok, gün gelecek her evden bir şehit çıkacak ve her eve bir bayrak asılacak. Tıpkı bayramlarda balkonlarımıza astığımız bayraklar gibi ama biz bayram yapıyor olmayacağız. Evlerimizi, yüreklerimizi toprağa gömüyor olacağız
Artık Türk halkı çocuğuna üniversite okutuyor askere gitmesin diye. Şehitlerin bu vatan için değilde siyasetçilerin ve devletin umarsamazlığı yüzünden öldüğüne inanıyorlar. Siyasetçiler ve baştaki kodomanlar, ensesi kalınlar. Cüzdanı kabarık olanların tuzu kuru. Parayla ve hamiline kartlarınla çocuklarını askere göndermiyorlar veya vatandaşın gittiği yerlerde askerlik yapmıyorlar. Onlar evlatlarını düşünüyor, halk da vatanı düşünsün yeter deniyor. Kendi çocuklarına sıra gelmeyeceğini biliyorlar çünkü onlar çocuklarını kaçırabilirler yurt dışına. Onların vatan dedikleri ülkeleri çok ama benim ve benim gibilerin bir ülkesi ve bir vatanı var. Gidecek yerimiz yok burada kalacağız gerekirse bir kurtuluş savaşı gene veririz.
,
Bugünün kara ölüm envanteri patlamada 25 şehit şimdilik Van Çataktaki karakol baskını 19 şehit şimdilik, Doğuda pkk ile çıkan çatışmada 8 şehit bildiğimiz. Kaç şehit oluyor 53 şehit bize söylenen. Irak Amerika ile savaşırken bu kadar şehit veriyorlardı ve televizyonlar bangır bangır bağırıyordu. İsrail Gazzeye yaptığı baskınlarda belki daha az kişi ölüyordu ve dünya televizyonları bangır bangır bağırıyordu. Filistine insaniyet yardımları gidiyor ve canlarını tehlikeye atıyorlardı bazı insanlar ve aydınlar. Şimdi nerede o aydınlar ve kendilerini dindar sananlar askerlerimiz düşerken bir bir neden susuyorlar.
Ülkem yangın yeri heryerde korlar ateşler içerisinde. Çam kozalaklarını bilir misiniz orman yangınları sırasında o kozalaklar el bombası gibidir. Yangında alev aldığında o ısıyla el bombası gibi patlar ve çok uzaklara fırlar orada da yanmaya devam eder. Ülkemde aynı böyle her yere sıçrıyor yangınlar , her bölgede her evde bir kozalak düşüyor ve yakıyor insanların yüreklerini.
Birçok yerde de ormanlarımız yanıyor, bunların hepsi tesadüf değil maalesef. Herşey bilinçli ve programlı yapılıyor. Ülkeyi yakıyorlar söndürün artık. Söndürün yoksa bu milletin tepesi atacak ve kendiişini kendi görmeye başlayacak. O zaman nasıl savaş olurmuş nasıl öldürülürmüş görecekler. O zaman kadile bir fitil konuşup nasıl patlatılıyormuş görecekler. Cudi de, Yüksekova da, doğuda güney doğuda nasıl fidanlar tek tek toprağa düşürülüyor görecekler.
Savaşmak mı gerekiyor top yekün biz Türkler şehit torunlarıyız ülkesi için şehit düşmek bizim için onurdur. Bazen yeniden yapmak için yıkmak lazım ne varsa yıkmalı ve tekrar yapmalı. Ne gerekiyorsa biz hazırız mal mı malımız bu ülkeye feda olsun. Kan mı kanımız bu ülkeye helal olsun Can mı canımız bu ülkeye feda olsun. Ama ülkemiz sapasağlam güçlü olsun. Bayrağımız yamasız sapasağlan dalgalansın ülkemin her yanında. Ezanımız okunsun dinmesin. Artık ne yapmak gerekiyorsa yapma zamanı, cesur olma zamanı. Tavşan gibi kaçmamalıyız, fare gibi saklanmamalıyız. Ne istiyor onlar varız diyecek, Türk halkı zor duruyor, göze göz dişe diş. Siz nasıl isterseniz.
Atatürk’ün bir sözü ile bitirmek istiyorum. Bu ne yapılması gerektiğini anlatıyor
Mevzubahis Vatansa gerisi teferruat
Eray Özgör Sarıkaya
7.9.2012
YORUMLAR
Tüm yazdıklarınıza katılıyorum Eray Hanım...
İçimiz sızlıyor...
Devleti yönetenler de tünel, kavşak açılımlarında -vatandaşın yolunu da kapatarak- gövde gösterisi yapıyorlar...
Ne zaman uyanacak millet uykusundan merak ediyorum...
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
saygılar
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
MEVZU BAHİS PARA İSE VATAN TEFERRUAT
sevgiler
efendim fazla söze ne gerek mevzu bahis vatansa gerisi mevzubahis de bir kıvılcım gerek işte o kıvılcım ne zaman olur bilemem kutlarım sizin bu cesur yüreğinizi saygılarımla selamlar
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
saygılar ve çok teşekkürler
bekir odaci
duyarlı kalemden tokat gibi bir yazı.
yazılabilecek en güzel cevap yazıya aktarılmış fazlasına gerek yok.
her gün ölmektense bir gün oluruz ama tam ölürüz.
Mekanları cennet olsun.Pis bir savaş ülkemizde oynanıyor.
Hani çizilen pembe tablolar,ölüm kol gezerken pembe tablo çizenlere ne demeli...
Bir savaştır başladıda adını koyan yok.
kaleminiz daim olsun.
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
ne alaka diyeceksiniz bilmiyorum siyasetçileri görünce hep telatabiler aklıma geliyor
saygılar
Uzun, akıcı, bir solukta okunan bir yazı.
Bir solukta okunuyor; çünkü içinde vatan var, bayrak var, şehadet var.
"Çabuk unutuyoruz" demişsiniz yazınızda. Çok doğru; çabuk unutuyoruz. Çünkü PKK teröründen bile tehlikeli nokta bu işte! Kanıksamak, günün normal olayları görmek... Ve ülke sanki artık kanıksamaya başladı. Günlük rutin olaylar gibi görmeye başladı. Bu kanıksama yüzünden de, uyur gibi görünüyor insanımız artık.
Dileğimiz bu kanın durması.
Dileğimiz ülkeyi yönetenlerin daha bir "Muktedir" olması.
Saygılar...
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
saygılar
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
sevgiler
gün günü arar olduk.....allah sonumuzu hayırlara getire duyarlılığınızı kutluyorum saygılar sevgiler
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
saygılar selamlar
ÜSTADIM KALEMİNE YÜREĞİNE SAĞLIK ADATA KALEMİNDEN BAL, YÜREĞİNDEN TÜM ŞAHİTLERİN ANISINA ACI HÜZÜN DAMLAMIŞ...YAZDIKLARINA CANI GÖNÜLDEN KATILIYORUM...ARTIK YETER DEMENİ ZAMANI GELDİ VE GEÇİYOR HERKES AKLINI BAŞINA ALSIN BU ÜLKENİN YÖNETİMİNDEN SORUMLU SİYASETCİLER ŞAPKASINI ÖNÜNE KOYSUN DÜŞÜNSÜNLER.
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
saygılar selamlar