- 486 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HEYECAN
Bir insan her gün gittiği deniz için heyecanlanır mı ? Valla ben her gece sabahı beklerken heyecanlanıyorum. Deniz...Adına şarkılar bestelenen , türküler söylenen ve öyküler anlatılan deniz..Akdeniz...Müthiş bir duygu..
Her sabah 6.30 – 7.30 arası mutlaka denizdezdeyim.Nasıl olmayım ki, gözlüğü taktığım an da gözlerimin önünde devasa bir akvaryum oluşuyor.Açıklarda bunu göremesemde kıyı bir akvaryum cenneti..Küçük balıklarla birlikte denizde sessiz bir iletişim kurmak var ya...Of ki of ! Yine heyecanlandım. Yav insan her sabah gittiği denize heyecanlanır mı ? Bu adam manyak mıdır nedir ? diyenler olacak.Ne yapayım elimde değil.
Deniz ? Tüm kötülüklerden uzak bir dünya sanki..Kulakları sağır ve de dili lal..Onu hasretle kucaklamak ve küçük dalgalarıyla şakalaşmak dünyanın en güzel duygularından biri olsa gerek. Akdenizi çok seviyorum. Beni dinç kılan, yaşatan ve güzel duygular aşılayan en büyk dostum..Bana hiç ihanet ettiğini görmedim. Ardım sıra da konuşmaz. Sadece olanca güzelliğini çırıl çıplak bahşeder.
Sabahın erken saatlerinde Akdeniz’in koynunda kulaç atmak ve deryanın ortasında dönüp Olympos( Tahtalı) Dağına gözlerin ile “Heyyy ! Koca çocuk ! Merhaba !” diyebilmek var ya...Var var...Güzel ülkemizde öylesine güzellikler var ki..İnanmazsanız sabah erkenden kalkın ve benim gibi denizle kucaklaşın..Yalansam şeytan çarpsın..Ama denizde şeytan da yok..Öylesine berrak ki şeytan bile yanına yanaşamıyor..
Ona bazan dalgalı olduğu zamanlar “Ah sevgilim ! Yine beni hüzünler içinde bıraktın” diyesim geliyor..Aman ha, söylediklerimi bizimkiler duymasın. Valla evde curcuna kopar..:))
Yarın yine mavi sevgilime gideceğim. Gözleri, dudakları ve bedeni mas mavi..Bir gün geç kalırsam ? Hasretlik öldürür..Akdeniz’i neden böylesine çok sevdim ? Bir anlayabilsem anlatacağım da..Neyse..
Onunla tanışmak isteyen varsa beklerim. Saat 06:45 de Kemer sahilinde..Ama yanınıza deniz gözlüğü almayı unutmayın. Küçük balıkların raksına hep birlikte eşlik etmeliyiz. Çünkü onlar kendi kardeşini öldürmezler, tam tersi birlikte evrensel şarkılar söylerler. Dinleyin dinleyin..Seslerini duydunuz mu ? Evet evet, işte onlar bana günaydın diyen Akdenizli dostlarım..Merhaba Akdeniz ! Merhaba !
Yine heyecanlandım..Ya uyku tutmazsa ?
Yarına kadar iyi geceler Türkiye..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.