- 1089 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
Alevlerle yürekler bir daha yandı!
Afyonkarahisar Kışlacık mevkiindeki askeri mühimmat deposunda el bombalarının bulunduğu yerden başlayan patlamayla yangın haberi, zaten yaralı yürekleri bir daha kanattı.
Gece haberlerinde duyunca uzun süre uyku tutmadı.
Birkaç sene önce Sakarya Pamukova’daki patlama geldi hatırıma.
Bu bizim ülkemizin kaderi diyemeyeceğim amma…
Dünyanın gelişmiş ülkelerinde çok nadir olan böyle olaylar, bizde sıklıkla tekrar edince acaba diyoruz!
Sabotaj olabilir mi? Terör saldırısı ya da…
Şimdilik resmi açıklamalar sadece, yerleştirme sırasında çıktığı yönünde.
Aklıma üşüşen onlarca sorudan bir ikisini sizlerle paylaşmak istiyorum.
Koruma tedbirleri yeterli miydi acaba?
Patlayıcı maddeler hakkında askerimiz gerçek anlamda bilgilendirilmiş miydi?
Malum yurdum insanında bulunan ‘bana bir şey olmaz zihniyeti, dikkatsizlik birçok sıkıntıya sebep olabiliyor.
‘Büyüklerimiz ne güzel söylemiş: önce tedbir, sonra takdir.’
Bir konuda, bizler üzerimize düşen yeterli tedbiri alırız, sonra Allah(C.C.)ın takdirine razı oluruz.
Kaderiyecilerden farkımız, yeterli özen ve ihtimamı göstermektir.
Atalarımız ne güzel söylemiş:’Eşeğini sağlam kazığa bağla, sonra Allah’a emanet et’.
Umarım ihmal değildir onlarca canın sebebi.
Ezbere konuşuyorum, affınıza sığınarak, üzüntümüz dağlar kadar, şehit ailelerinin Rabbim yardımcıları olsun.
Kelimelerim bunu anlatmaya yetmiyor, sabır dilemek çok sıradan, Allahım ne olur bir daha ülkeme böyle acı yaşatma demekten başka, çaresizim.
YORUMLAR
Her ne şekilde olursa olsun giden can ne yazık ki bizim canımız .Orada şehit olan askerimiz vatan evladı Rabbım onlara rahmet ailelerine ve ülkem insanına sabır versin.
handan akbaş
handan akbaş
Hep acı konuları yazmaktan, üzülmekten sıradan yazı yazamaz olduk.
Rabbim beterinden korusun.Selam ve sevgilerimle...
eski bir askerim.... ama bir türlü aklım almıyor.... şaşıp kalıyorum allah sonumuzu hayıra getire duyarlılığınıza hayranım ustam saygılar
handan akbaş
Selam ve saygılarımla...
İLGİNÇ OLAN 25 ASKERİN SAYIMDA İŞİ NE ÇOK KARMAŞIK VEYİNE SAKLANIYOR BİRÇOK GERÇEKLER ALIŞTIRMAYA ÇALIŞIYORLAR BİZLERE
SEVGİ VE SELAMLAR
handan akbaş
Aileleri, güneydoğuda değiller diye içleri rahattı büyük olasılıkla. Ölüm nerede olursa olsun buluyor. Çok üzüldüm. İşin içinde başka şeyler var gibi geliyor bana. Neyse çıkar sanırım yakında, tabii ki ortaya çıkarırlarsa. Ailelerine Allah sabır versin. Çok zor...
handan akbaş
Bakalım açıklanırsa nasıl olduğunu öğreniriz, birçok evde yangın yeri hararetledevamda, Rabbim yüreklerine sükun versin, sözler bitti.
Her ne sebeple olursa olsun, bunu ailelere nasıl nasıl izah edecekler. Ben evladımı bila bedel askere göndereyim, ömründen vatani görev diye onca zaman geçsin. Helali hoş olsun diyeyim. Vurulunca, şehit olunca "Vatan sağolsun" diyeyim. Peki böyle bir ölüme ne der anneler. Ortada bir çarpışma yok. Bir anda onca gencecik çocuk ölsün.
O tecrübesiz çocuklara cephane tasnifi yaptıranları kınıyorum! Yok mu bunu yapabilecek tecrübeli kimseler. Bu memleketin gelirinin yarısı orduya gidiyor. Yok mu kalifiye eleman etiştirecek güçleri?
Malum, tabiatımız gereği komplo teorilerine pek meyilli bir milletiz. İnsanın içinden bir ses kasıt var dedmiyor değil. Bir canlı bombanın bugünler için beslenmesi de ihtimal dahilinde. Ayrıca bunun bir terör eylemi olduğunu açıklayabilmek artık cesaret ister. Çünkü insanlar fazlasıyla gerildi. Kayış kopmak üzere.
Lanet olsun Allah'ın mülkünü pay etme derdine düşenlere!
Sevgimle Handan Abla.
handan akbaş
Rabbim beterinden saklasın.
Çok dikkat gerektiren bir işte acemi erler çalıştırılır mı bilmiyorum, ana kuzuları hepsi .
Üçüncü oğlum bir iki seneye asker, gel de yürek dayansın.Büyük oğlum ve ortanca oğlum güneydoğu Anadoluda askerliklerini bitirene kadar ağzımız yaprak olmuştu okurken.
Haber dinleyemiyorum ağlamadan,huzurlu yarınlara.
handan akbaş
Ne denebilir ki? Şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyorum...
Artık isyan etmemek mümkün mü?
Selamlar...