- 663 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Teknoloji , Aşk ve Para
Aşkın neden öldüğünü sordum kendime. İzlediğim filmlerde , şahit olduğum aşklarda romantizmden bir pay çıkaramıyorum. Eskiden aşkta romantizm yarışırken ; şimdi para ve gövde gösterisinin kazandığını görüyorum. Mantık evliliğinin de çoğalmasıyla aşk denen ağacı yavaş yavaş törpülediği gayet ortadadır. Hala var mı merak ediyorum . Bisikletiyle sevgilsini gezdiren erkek ya da sevgilisi için geceleyin dışarı kaçan bir genç kız. Artık o bisikletin yerini araba, erkeğin yerini özel şöför; geceleyin dışarı kaçıp o eşi bulunmaz muhabbetin yerinide cep telefonları aldı ne yazık ki. Erkekten beklenen hareketleri kızlar , kızlardan beklenen hareketleride erkekler yapmaya başlayınca bu duruma alışamayan aşkta biter tabii. Hikayeden öteye gidemeyen flört olayları, insanların beynini yıkayan dizi saçmalıkları bu duruma büyük bir keyifle destek olmaktan kaçınmıyor...
Bu işin sonu ne zaman gelir bilinmez. Erkekte bulunan yüksek ego ve gözünü para bürümüş "hanımefendiler" ne zaman biterse o zaman biteceğine inanıyorum. Bence aşk biryerlerde saklı ve çıkacağı gün etrafta kendisini parayla satın alınamayacağını anlayan aşıklar olucak...
Kinaye Lee / Bedirhan Kılıç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.