- 453 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kanıt ...
Gün geçtikçe değişen duygular ve sıkıntılar . Önceden bende farklı birinin yaşamış olduğu hissini daha da tetikliyor . aslında yaşayıp yaşamadığımızın hiç bir kanıtının olmadığını düşünmek beni zıvanadan çıkarıyor . Ya aslında ben farklı bir şeysem , sadece farkında değilsem , ya bir şeyler bana unutturulmuşşa . Bilmediğim bir şeyler dönüyorsa etrafta . Ya herkes yalan konuşuyorsa tüm yüzlere . Neye güvenebilirim , neyi kanıtlayabilirim ? Ya aslında her şey beyin ve kalbin işbirliği altında dönen bir düzmeceyse . Ya aslında her şey insanoğlunun uydurması , zırvalamasıysa . ya şu anda yaşamıyorsam . Yani yaşayıp yaşamadığımı nerden ve nasıl bilebilirim ki , insanlar beni yaşıyor olarak kabul etmiyor mu ? Hiç ölmedim ki yaşadığımı kanıtlayabileyim . Ya şu anda bir hastanede yatıyorsam , ya bana çeşitli , bir sürü ilaç vermişler ve her şeyi bana unutturup yaşadığımı zannettiren şuruplar içirmişlerse , annemi babamı ailemi hepsini hayal olarak görüp gerçek zannetmem gerekiyorsa . ya gerçekten insan diye bir şey yoksa , yani farklı yaratıkların olup olmadığını da kanıtlayamayız deme ? Ya onların kıskacındaysam şu anda . Yaratıklar (onların gerçekliğini de kanıtlayamayız) beni bir denek faresi gibi kullanıyorlarsa . Ya ben aslında hiç yoksam . Hiç bir şeyin kanıtının gerçekliği kanıtlanamaz , gerçekle hayal bir türlü ayrıştırılamaz .......