- 2026 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
YAZI YAZMAK
Yazı yazmak gibisi yok . eğlencedir benim için yazmak .
İstediğimizi yazabiliyoruz. Hayallerimizi , isteklerimizi heyecanla yazıyoruz ..
Sanki yazdıklarımız , o kelimeler..
Bir gün canlanıp geleceğimiz olacakmış gibi…
Bazende hayal kırıklığına uğratıyor bizi işte
Onları yapamayınca “sen öylemi sandın aptal “ deyip ,bir tokatta biz vuruyoruz kendimize.
Küçükken o küçük defterlere yazdığımız toz pembe hayeller ,büyüdükçe hayatın
zifiri karanlığında kaybediyor pembesini
Usulcada tozu dökülüyor üzerimize…
Onun içinde korkar bazıları yazmaktan , hayal kırıklığı yaşamaktan.
Kaybetmek ölümdür onlara…
Ama ben seviyorum yazmayı Hayal kırıklığına uğratsada kaç kere.
Biliyorum kanatacak o kırıklar ellerimi , ama umut olmadan da yaşanmıyor ki…
YORUMLAR
Umut....Bize verilen en büyük kötülük armağanı bence:) Hep umut değilmidir vuslatı bize tatlı gösteren.Gidenin arkasından beklememizi sevmemizi sağlayan..Galiba ben umutlardan nefret ediyorum..:))) Güzeldi tebrikler.
Vesile Başar
Bazen insanlarla dost olmaktansa kalemimle dost olayım diyorum ..beni bir tek anlayan o , ne yazsam itiraz etmeden saygıyla sayfaya yayılan o O benim yarim ,yarenim, sırdaşım ,yoldaşım.
hoş bir yazıydı yazarım saygılarımla
Vesile Başar
Yazı yazmak bir yetenek işidir.Hiç bir şey kolay değildir.Bilime giden yol,zikzaklı sarp dağların tırmanışından doruğa çıkma gibidir.
İnsan kendi düşüncelerini,eleştirilerini,gözetim ve deneylerini bilimsel bir yöntemle korkmadan yazabilmek ve onu uygulamaktır.Korku koku yaratır.Korkmadan yazabilmektir.
Düşünce ve bilinç doğanın getirdiği değil,bunlar insan beynin ürünü oldukları ve insanda doğanın,çevresi içinde ve çevresi ile birlikte gelişen bir üründen başka bir şey değildir.
Yazılanların mutlak surette eleştirileceği gibi sorgulanması,araştırması da doğaldır.
Gerçekten ,dünya siteminin düşüncedeki her yansıması,nesnel olarak tarihsel durum ve öznel olarak düşünce sahibinin fiziki ve ruhsal niteliği nedeniyle sınırlıdır
Kişi özde kendi yaşayışında edindikleri veya aldıklarını doğru ve akıcı bir dil ile ifade etme yetisi onu katbe kat değerini artıracaktır.
Güzel bir konuyu ele almışsınız.Zaman sürecinde yaşadığınız süreçte edindiklerinizi ,bilinçli ve deneyimli biri olarak daha akıcı,mantıklı ve görsellikler-ini yazı ile ifade etme yetiniz hiç şüphesiz.
artacaktır.
Güzel bir konuyu ele alıp onu burada asmak kadar başka güzel bir şey olamaz.Tebrikler
Başarılarınız daim olmasını dileklerimle...
Sevgi ve selamlarımı sunuyorum can dost...