- 796 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Vatan bizim vatanımız
Vatan bizim vatanımız
Vatan dediğin bir toprak parçası .O toprağın vatan sayılması için uğruna can verilmeli baş koyulmalı ki değeri olsun ,sahip çıkılmalı ki ebedi olsun ,çakallardan aç köpeklerden gelecek her türlü saldırıya göğüsünü siper etmeli ki vatan vatan olsun onu koruyan da vatandaş olsun.
Bu gün okuduğum bir yazı çok canımı sıktı üzüldüm .
Bir gazetenin köşe yazarı kendince haklı olduğunu düşündüğü Suriye meselesini irdelemiş , her kes düşüncesinde hürdür yazmasında elbetteki bir sakınca yok bende yazıyorum işte ancak bu ulusal bir gazete ve tüm dünya bizim gibi bu gazete haberlerini okumakta.
Her nedense bizim medyamız ülkemizi kötülemek için ellerinden geleni ardına bırakmadan kalemlerini samuray kılıcı gibi bileyip iktidara saldırıyor. İktidarın hangi parti olduğunun hiç bir önemi yok. İktidar partinin yanlışı varsa bunu görmüşse yazması doğrudur ancak burada yanlış olan yabancı ülkelerin dillerine ülkemizi düşürmemek . Sen ülke insanı olarak BM nin dış işleri bakanımızın yaptığı çağrıyı karşılıksız bırakmalarını ballandıra ballandıra kaleme alman ve BM yi haklı buluyorcasına dile getirmen hiç etik değil .Zaten onlar ne zaman bizim dostumuz oldular ki şimdide olsunlar. Ha bide oh canıma değsin nasıl da başarısız oldunuz der gibi yazılar anlatımlar . Ya bırakın siyasi görüşü falan bu zaman kötü hemde çok kötü bir zaman milletçe birlik olacağımız bir bütün olacağımız yerde bir birimizin arkasını kollayacağımız yerde kuyusunu kazmakta neyin nesi Allah aşkına.
Terör belası bir yandan meclisteki karışıklık öte yandan .Ülke az biraz toparlandı ya dışarıdaki ve içerideki aç çakallar ellerinden ne gelirse yapmanın peşindeler siz medya grubu da bunlara karşı çıkacağınız yerde neredeyse tarafmış casına yazmayı bırakın artık .Bu ülke hiç bir zaman yıkılmasına yıkılmaz da Allah korusun öyle bir şey olsa alman , Fransız yoksa abd mi sahip çıkar sana .
Kimsenin sana sahip çıkmasını beklemeden sen ülkene vatanına , atalarının emanetin sahip çık . Ona uzatılan eli keselim ,konuşan dili susturalım el ele milletçe tek bilek tek yumruk olma zamanıdır, vatanı müdafa zamanıdır ,uyanma zamanıdır artık .Titreyip kendimize gelme zamanıdır İNŞALLAH.
Kalın Sağlıcakla.
Talip ACILIOĞLU 2012
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.