YORUMLAR
Sevgili Dost.
Önceliğle yazını okumakta geciktiğim için özrümün kabülünü rica edeceğim. Niçin geciktiğimi ise özsel bire yazı olarak anlatacağım inşallah.
Her satırını yüzümdeki tebessüm daha da yayılmış bir vaziyette okudum. Yenge ile aranızdaki muhabbet nefisti. Yanlış anlamalara sebebiyet vermemek adına facebook arkadaşlıkları konusuna girmeyeceğim ama o kısma da bayıldım. Ama senin denizdeki halini cidden merak ediyorum. Çünkü sanırım benden çok farklı değilsin denizde...Ben sırtım denize, yüzüm kyıya dönük arka arka yürürüm suda...Su gırtlağımın altına gelince bu sefer kıyıya doğru kulaç atarım güya..Dalgalar beni kyıya vurduğunda da '' Afferin bana be ne güzel yüzüyorum ::Mark Spitz halt etmiş yanımda '' diye hava atarım kendimce.
Bu arada: Nurten Yengenin face book arkadaşlarından biri de benim ve motele günlük 100 kaat vermektense size misafir olmak fikri çok hoşuma gitti..Buna resmen '' Eşeğin aklına karpuz kabuğu getirme '' denir bizim lisanımızda.
Selam ve sevgiler.
Kemnur
sami biberoğulları
Ben başlayınca hiç senin yazını kesermiyim tamamını okumadan.
İkincisini de okudum ama yorumumu Naz arık'ın yazdığı yorumla birleştirdim. ( İnci )..Sanırım dikkatten kaçmış. Ona da bir bak..Çünkü eminim bana vereceğin bazı cevapların olacak.
Bu arada unuttum..Kırmızı kurdela da çok yakışmış hani....Nazar değmesin.
Selam ve sevgilerimle.
Ah be üstad inanın çok zamandır bu kadar samimi,içten okumağa devam ettikçe hiç bitmesin istediğim ilk yazı oldu.
3 Eylülden sonra bol bol güneşlenin o güzelim Sarmısaklı'nın tadını çıkarın.Kayda değer ironisi içindeydi.İç işleri bakanını da kutluyorum.Yüreğinize bin sağlık.
Esprili anlatımınız sıkılmadan okunmasını sağlıyor, tebrikler güne gelen serinize.
Merak etmeyin daha da uzun yazsanız sıkılmadan okuruz, çok güzel anlatım, devamını bekliyoruz, saygı ve selamlar.
Kemnur
Kemnur
devamını da okudunuz mu....
Kemnur
Hala sarımsak var mı oralarda Sarımsak...yok ya konu bu değildi...Ha hocam keşke yüzme bilsem de bende denize girsem...(Biz yayla çocuğuyuk bilmezik yüzme müzme..Boğuluruk neyin...)Ha bu arada Hocam harika yazıyorsun,sanki olayı yaşamış gibi oluyorum...Facebooktan arkadaş mı olsak ne? Fazla mı oldum? Biliyorum bayyy:)))) Ha bu arada ... Selamlar
Kemnur
Sarımsaklı adını bir tv kanalında reklâmıyla sık sık duyuyorum, güzel bir yerde yaşıyorsunuz.
Kim gezmek istemezki. Bir kez davet edilenler, eşiniz nezaketen dese de gelirler. Şakayla karışık
yazdığınızı biliyorum.. yoksa bu yazıyı okurlarsa çok zor durumda kalacaksınız :))
tebrikler,
neler olmuş, devamını okuyacağım..
selâm ve saygılar..
Kemnur
glenay
selâmlar, günaydınlar..
Pes be Hocam,
İnsan kendi ile ,bu kadar barışık ve bu kadar ,dünya ile dalga geçer, olabilir mi?
Çok zevk alarak okudum Sarımsaklıyı. Ben de iCunda Ada Kampinğ'deydim motorla, Bilsem bir gelir ,sizi görürdüm. Göbeği merak ettim de.
Saygılarımla.
Kemnur
kukurikuu
Kurdale yerini bulmuş, kurulda Sarımsaklı'lar yoktu değil mi?
Saygılarımla
ya ya siz bütün kadınları ben mi zannettiniz kocasını öpmesi için kadınları çağıran herkes benim kadar fedakar değil kocam mutlu olsun bir yanaktan öpülsün diye çaba sarfetmiyor. Ah ah Recep kıymeti bilmiyor hala daha dırdır.
Benimde Erdek te evim var kiraya verdim. Erdek'in içinde orada yazları kalmak istemiyorum eğer boş olsa yazlık yapsam gelenden tatilim zehir olur ama şimdi babamın evine gidiyorum. Gelmek isteyenlere ben zaten babamın evine misafir gidiyorum birde misafir götüremem ve onlarda pansiyona veriyor pansiyona gelmek isterseniz buyrun diyorum ve kurtuluyorum.
Yarın ki yazınızdan sonra Nurten hanım ayağınıza kelepçe takıp ev hapsi vermez inşallah
saygılar
Kemnur
gülümseyerek okudum amcacım ama o 5 yıl muhabbetine kızdım bak daha dur bakalım ne 5 yıllar geçer inşallah.ee bide önümüzdeki yaz ailecek oraya tatile gelmeyi planlıyoruz..:)) ben orayı çok sevdimde hala anlatıyorum denizini sizleri
Kemnur
Kemal Bey, eşinizin ismi neydi hemen ekleyeceğim eşinizi. Bedava tatile ihtiyacım var bu yıl :))) Gülümsettiniz beni. Harika bir paylaşımdı. Sarımsaklı' ya çok geldik biz eskiden. Sevdiğimiz yerlerdendir. Nasipse emeklilikte o tarafa yerleşmeyi düşünüyoruz nasipse. Ben maliyeciyim. Maliye kampına çok gelmiştik. Teşekkürler. Saygılarımla efendim.
Kemnur
Alışmıştım artık Sami abimden sonra bir kapı arıyordum,yazını okuyunca ampüller yandı yaşasın görmediğim bir yer daha hem yabancı mı Kemnur abim dedim.Sevil ile ablası gelince suratım asıldı.Yazının alt bölümlerini okuyunca (Başkaları gelmez inşallah deyince) kapının iyice kapandığını anladım.Zaten bende gelmeyecektim havalar soğudu rüzgarda balıkta çıkmaz..
Tebrik ederim saygılarımla.
Kemnur
Öykünün samimi ve akıcı havasına kapılanlardanım. Sanırım biraz da anı diyebiliriz. Takipteyim.
Saygılar...
Kemnur
Kemnur
En heyecanlı yerinde kesilir mi ama yaa...
Merakla bekliyorum, selam ve saygılarımla...