- 768 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
En çok inandığım olmuşsun...
Yoksun...Başlarda hep kolay gelir.Derim sadece ’bitmiş’im olursun...Aslında kolay değildir sadece sıcağı sıcağına hissedemezsin yaranın büyüklüğünü...Sonra gözüme çarpan bir yazı yada bi söz belkide bir harf olursun,gittikçe tüm vücuduma yayılır beynimde karıncalanmalar olursun...Düşüncelerimi kovar ve aklımın tam ortasında oturursun,hiçbir kötü anı gelmez aklıma hep iyi olanlar...Dışardan sadece dalgın bakışlarım kadarsın,derim ’ büyütmeme gerek yok sadece sen busun ’...İnsan işte! kendini kandırmaya calısır ya.Bir süre afallamışlıgım olursun,sonra bir bahane bulurum seni hatırlamaya , işte o akşam gözyaşlarım olursun.Günler geçer iştahım kesilir,açlıgım,susuzlugum,kendime verdigim ceza olursun...Günlerce insan yüzü görmek istemem,birtek seni düşünür seni yazarım,seni aglarım...
O sırada senin için sıradanım ama sen bu özgür dünyada zindanım olursun...Beni hapseden parmaklıklarına bile aşık olurum...
Otururum bomboş duvarlara bakarım . Bir anda bir delinin, benim çığlığım olursun!Duvardan yansır ve yine suratıma vurursun...Koltuğumdan düşerim ya.Beni yerden kaldırmayan olursun.
Tabi bu sırada ben herkes için sıradan biriyim ve sıradan şeyler yaşıyorum.
Zaman geçer şiirlerimde bulunursun,seni bestelerim şarkılarım olursun,sözlerim olursun...Zaman geçer bana...Sen unutursun sonra banada dersin ’unutursun’.
O an sende aynı olursun...Depremim olursun,enkazlarımda seni ararım kabullenmek istemem ama sen yoksun...Kimse inanmaz ama ben biliyorum,ben severim,unuturlar...ben unutmam,sende unutursun...
Sonra birgün birini seversin,Hain olursun...Severim seni yinede adi olursun,terketmiş olursun,yalancı olursun...Başkasının olursun...
Ve yine gözyaşlarım olursun...
Bilmezsin ama herşeyim olmuşsun ve yoksun...
Hıçkırıklarım ,haykırışlarım,sarhoşluğum olursun...
Kalbimin duvarlarına yazarım silerim ve tekrar yazarım.Sen coktan beni unutmuş olursun ama bende aynı yerde durursun...
Bunlar geçmişten hatırladıklarıma göre olacak olanlar ama bilirim her deprem bir öncekinden büyük olur.
Umarım Ölümüm olursun!
Bir gece hayırsız bir kul olarak yaradana yalvardım ’ Ben değil o mutlu olsun ’ işte o gece dualarım oldun...
Zamanla sen mutlu olursun...Beni boşver ben yolumu bulurum...
Bi bakmışım en cok gözyaşım olmuşsun...En çok inandıgım olmuşsun...Sen ’Farklı’ olmuşsun...
Ama ben hep aynı kalmışım...Sadece,hiçbir zaman anlaşılamadım...
Şimdi dersinki sen ’ unutursun ’ :) Asıl ben sana diyorum canım benim...Unutmam,sen unutursun!
Ve bensizde olsa,inşallah mutlu olursun...
ÖmerFaruk Gör
Mayıs 2010
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.