- 4600 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgili Papatyam
Papatyam benim,
Ben kalbime sınır koyamıyorum artık, sevgim büyüdükçe büyüyor, içinde sen olunca sonsuz bir sevgiyi de içine hapsettim. Şimdi sadece sen varsın orda sevdiğim. Sen bir de ben, aynı yürekte atan iki kalp.
Sevmiştim seni, kimseyi sevemeyeceğim kadar çok sevmiştim, kalbime kimseyi böyle yakın koymamıştım, kimseyi kalbimle eş yapmamıştım, kimler geldi kimler geçti hayatımdan, ama hiçbirisi senin yerini alamadı sevdiğim, ama biliyorum ki hepsi bir rüya oldu, bir düş olup anılarda kaldı, hiçbir şey eskisi gibi olamayacak biliyorum fakat aramızdaki o “özel ve ilk” olanları hiç unutmayacağım, hep hatırlayacağım, öyle de oluyor zaten aklıma geliyor rüya gibi geçirdiğimiz günler buruk bir gülümseme çöküyor dudaklarıma, sana mutluluk kadar acılar da yaşattığımı biliyorum hiç olmasını istemediğim acılar hem de.
Kapılıp gitmiştim gözlerine, tutulmuştum delicesine sınır tanımaksızın, sevmiştim bana uzanan ellerini, sıcacık yüreğini, güzel gözlerini, elma yanaklarını, kiraz dudaklarını, papatya kokan saçlarını, yumuşacık içimi ürperten teninin kokusunu , ben her şeyinle sevmiştim, çok sevmiştim seni sevgili..
Önümüzde her ne kadar koca koca duvarlar olsa da, seni ilk gün ki gibi seveceğim, ben seni yine sınırsız sevebilirim, kocaman sevebilirim, benim kalbim sert olsa da senin sevgin yanında kolayca eriyebilirim, sen hep özeldin öyle de kalacaksın, yıllar geçse de ben seni unutmayacağım, hep seveceğim, sen bana yasak olsan da olmasan da sevgim sonsuza dek sürecek sevdiğim.
Sen yüreğim gibisin, sıcacık ve özlem dolu, sen vazgeçilmezimsin benim, her ne olursa olsun kıyamadığımsın, canımsın, bitanemsin, bebeğimsin, papatyamsın benim sen...
Seninle ya da sensiz, yaşayacağım bu sevgiyi, taşıyacağım bu yüreği sonsuza dek, içimde sen olan bu kalbe iyi bakacağım, sen de benimkine iyi bak olur mu? Kızsan da, kırılsan da bana unutma ki ben hep sevdim seni, ve seveceğim ömür boyu. Bu benim değil sadece bu bizim sevgimiz, onu biz büyüttük sıcacık yüreğimizle, biz besledik onu, bizim eserimiz o. Bu nedenle sen de ona iyi bak olur mu sevdiğim?
Benimle olduğun sürece severim seni, yanımda olduğun sürece bırakmam seni, uzaklarda da olsan yakında da hep severim hep özlerim hasretini duyarım sevdiğim. Yeter ki bir yürekte çarpan bu iki kalp ayrılmasın sevdiğim. Ağlarsan senle ağlarım, gülersen senle gülerim, kısacası ben seni hep severim, sen yeter ki hiç istemediğimiz ama yaşadığımız olumsuzlukları unut bitanem, yeter ki sana yaşattığım kötü günleri yok say ve sadece güzel olanları anımsayıp, beni iyi hatırla sevdiğim, eğer bir gün beni burda bulamazsan bil ki toprak almıştır yanına, çünkü bizi ancak ölüm ayırır Papatyam...
Ölüm kapımı çalana kadar senleyim benim küçük aksi papatyam. Bir gün olur da bu kalp dursa inan istemeden durmuştur, eğer elimde olsa sonsuza dek yaşarım senle sevdiğim. Eğer bir gün kara toprak çağırır da gitmek zorunda kalırsam üzülme olur mu? Beni hep iyi hatırla, güzel anılarımızı hatırla, her nerde olursan ol, yanında sana nefesin kadar yakın olacağımı unutma. Bir gün gitmek zorunda kalırsam affet beni olur mu? Sakın kızma bana, bil ki seni mecburen gitmiştir bu yürek, rabbinin emriyle gitmiştir bunu bil olur mu bitanem?
Eğer bir gün beni yanında bulamazsan üzülme ruhum hep senle olacak, ben uzaklardan çok uzaklardan konup geleceğim başucuna dokunacağım saçlarına koklayıp öpeceğim usulca, seni sabahları günaydın diye ben uyandıracağım unutma, geceleri yatağına gelip alnına ılık bir buse bırakacağım “iyi geceler benim küçük papatyam” deyip koklayıp öpeceğim ..
Unutma beni olur mu? Bir gün gitmek zorunda kalırsam sevgim orda da devam edecek, anılarında güzel yerlerde sakla beni olur mu papatyam? Gülün seni asla unutmayacak çünkü, hep sevecek hep hatırlayacak gizli gizili gelip seyredecek seni pencerene konarak bir kuş misali. Eğer geceleri balkona çıktığında o en parlak yıldızı görürsen bil ki o benim, sana gökyüzünden göz kırparım, uzaktan sever öperim saçlarını, unutma beni olur mu sevdiğim?
Sen benim en güzel düşlerimdin, en güzel hayallerimdin, kalbimin hep en derin, en güzel yerinde kalacaksın sevdiğim, kendine iyi bak olur mu?
Seni çok seviyorum benim küçük Papatyam . Seni çok ama çok seviyorum birtanem...
Seni sınırsız seviyorum sevdiğim...
İyi bak kendine benim güzel Papatyam...
YORUMLAR
gül & papatya
sebebi bu olsa gerek :)