- 964 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİLİ BİRİCİK HOCAM SAMİ BİBİEROĞULLARI
Sevgili biricik hocam Sami BİBEROĞULLARI’NA
Bizim sevgimiz bir tarih dersinde basladı aslında; yüreği o kadar temiz ve parlak ki anlatılmaz yaşanır.
Aslında kendisi hayatta çok şey görmüş bilmiş bir insandır.Ama her şeye rağmen kendisini eğitime adamış gelecek nesillere gelecek koşullara bir nebzede olsada bir şeyler öğretme çabasında olan bir öğretmendir.
Ben şimdi bu öğretmenime şu sözlerle başlamak istiyorum.
Sevgili öğretmenim!!!
Ben haylaz bir talebeyim biliyorum.Zamanında okumadık,çalışmadık,sizleri dinlemedik.Ama sizin bir sözünüz beni okumaya bağladı.“Evladım! Faruk okumak istiyorsan;ne bi engele,ne bir söze,ne de bir düşünceye bakacaksın.Kendini sadece okumanın hedefine odaklayacaksın ki okuyasın.” İşte sevgilim bu sözünüz beni hayata bağladı;tamam sizin okuldan ayrılmıs olabilirm; ama sizin sözünüzle istediğim üniversitenin hedefine ulaşacağım.Size bu konuda söz veriyorum.
Belki çoğu kişi sizn ufakdan bir bedeni engeliniz olduğunu görüp de dikkate almaya bilirler.Ama onlar hiçbir şeyin farkında değiller; onlar Sami BİBEROĞULLARI’ nın kapalı bir kütüphane olduklarını hala anlamamışlardır. Oysaki bu kapalı kütüphaneyi açıp hayatın gerçeklerini bir okusalar gerçekleri görmüş olacaklar.Ama sakın siz üzülmeyin.Sizin gibi eğitimciler oldukdan sonra hiç açılmamış kütüphane olsalar ben hepsini tek tek okumak isterim sizin bizi okuttuğunuz gibi.
Sizlere çok teşekkür ediyorum . Beni bu kadar seviyeye getirdiğiniz için ellerinizden öperim.
Sevgili öğrenciniz.
Ahmet Faruk FİDAN.
YORUMLAR
a.farukfidan
Çok Çok teşekkür edrim Sevgili Faruk.
Bedenim oldukça yorgun..Nüfus cüzdanım 59 a yaklaşıyorsun diyor...Çoğu zaman yatağa girerken neredeyse emekleyerek giriyorum. Ama başımı yastığa koyduğum zaman vicdanımdaki huzur ile kapatıyorum gözlerimi. Çünkü yapabileceğimin en iyisini yapmaya çalıştım. Yaptım da inşallah...
Evet..Evet...Başardım bir şeyleri...Sadece bir kaç ay öğretmenliğini yaptığım sende bu kadar etkili olabilmeşsem düşün senelerdir bir arada olduğum öğrencilerimi...
İltifatların için çok teşekkür ediyorum. Gözlerinden öptüm sevgili evlat...
sami biberoğulları tarafından 9/4/2012 4:53:39 AM zamanında düzenlenmiştir.
a.farukfidan
şöyle birşey var glenay hanım onun engeli sadece ayağındaki ufak bir kusur ama ondaki kusur onun manevi güzelliği umarım anlaya bildiniz..