- 2281 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
&& KARTANEM%%
Hiçbir şey isteyemem ben Çünkü bitek istediğim sensin benim.*Aşkınla sararıp solacak kadar, Sevginle bahtiyar olacak kadar Uğruna canımı verecek kadar seviyorum desem inanırmışsın ?*Belki hatıralar unutulup gidecek, Belki bu sevgiler yok olup eriyecek, Âmâ şunu unutma, Bu kalp sonsuza dek seni sevecek… Aşkların En güzelini sundum temiz Kalbine Lütfen geri Çevirme. Ben Aşığım Sana Senin için Varım bu yalan
Dünyada Sensiz yaşayamam Bunu Artık Anla. Aşkların En büyüğünü yaşıyorum Seninle Lütfen Sana olan Aşkımı Küçümseme ay yüzlüm. Ben Aşkı Çalan Şarkılarda Değil Seninle Yaşıyorum Aşkım… Aşk Bir Çocuğu Sevmek Gibi Sevgi ise O çocuğun Gözlerindeki ışık Gibi. Zaman Değiştiğinde Sana Olan Aşkımda Büyücek Her gün Olduğu Gibi. Son Bir Acıyı Aldın içimden Sana Âşık Oldum. Aşk Acısını Çıkardın Kalbimden mor menekşem…
Aşk ile ilgili ne Varsa hayatta Sana Armağan Ediyorum… Bir gülüşünle Hayata geçer Bu Beden Ağlama Ne Olur Kahrolurum üzüntülerinde. Damarlarımda yaşıyor Aşkın Kalbime geliyor Sevginin Akışı. Parçalar Gözlerin Gözlerimi Aşkım. Seni Gördükten Sonra Etrafımı Görmez Oldum Senin Elini Tuttuktan Sonra Senden Başkasını Hissetmez Oldum. Yalan Sevgiler içinde Kaybolan Bu Dünyada Bir Sen gerçek oldun hayatımda …
Ne Kadar Güzel Gülüyorsun ki Güldüğünde bile Aşkını Anlatıyorsun Gözlerime. Ne Mevsimler Değiştirecek Sana Olan Sevgim. Ne Zaman Etkileyecek Sana Olan Sevgimi. Sen Benimsin Aşkınla Eriyeceğim Bu Dünyada. Bir Söz yeter Sana Kul Köle Olamama. Bir Gülüşün yeter, Dünyaları Elime Almaya Bir tanem. Gökyüzündeki Martılar gibi Sevgimiz Beyaz Temiz. Yıkılmaz ve bölünmez Aşkımız.
Bir Kanaryanın Sevgi Melodisi Gibi Sözlerin Bir Kedinin usulca Sokulması Gibi Hayalini Seviyorum Senin cennetim. Aşkın Ne kadar Büyük Olursa Olsun Samimiyetin Benim Olsun yeter Bir tanem. Yalansız Aşkımız Olsun Sevgilim. İmkânsızları başardık seninle artık sözlerimizi müziklere dökmenin zamanı geldi Aşkım… Aşkla Tanıştığımdan beri Adını Yazıyorum Duvarlara Prensim. Sana Söylenmemiş Sözler Söylemek istemde O Sözlerde Yanında kifayetsiz kalır Aşkım.
Sen Söylenmemiş tek Şiirsin benim için KARTANEM....
GÜLŞEN Sarıoğlu 3/9/2012
YORUMLAR
Aşk insanın ruhunu okşayıp,tüm benliğinde yaşayan bir sancı gibidir.Öyle akıcı sözcüklerle sevdana aşkını ifade etmişsiniz ki aşkın bu değerli anlatınıza karşı deli divaneye döner...En az söyledikleriniz değerli duygularınız kadar o da sizi sevdiğinizi,biliniz.İlave edilecek bir şey kalmamış ki,Tebrikler...
Sevgi ve selamlarımla can dostum...