İNSANIN DEĞERİ
İNSANIN DEĞERİ
Bu yazıyı kendini bilmeden hayatlarını düşünmeden kendilerini zehirleyen insanlar için yazıyorum.
İnsan denilen varlık o kadar şanslı değerli ki.İsteyip uğraştığı zaman olağanüstü icatları ortaya çıkarabilen bir varlık.Diğer canlılar bitkiler , hayvanlar bizim yerimizde olmak,bizim yerimize o kadar isterler ki.
Bunu en basitten bir örnekle açıklıyım.Çok fakir görünen bir insan 5 yıldızlı bir otelin kapısından asla alınmaz.Ama bu fakir insan gayet güzel zengin bir görünümde giyinse otel görevlileri onu buyur ederek içeri alırlar.Şimdi de bir köpeği düşünsek ne kadar fakir ya da zengin görünüşlü olsa da onu asla otel görevlileri tek başına içeri almaz.Neden çünkü o bir hayvandır.İnsanın sahip olduğu haklara sahip olamaz.İşte neden budur.İnsan bütün canlılar içinde en üstün varlılktır diye boşuna dememişler.İşte biz bunu bile bile bu bedeni yıpratmaya,öldürmeye yıpratmaya çalışıyoruz.Peki neden bir anlık zevk için .Bu bence akla ve mantığa sığmayan bir olay.Nasıl oluyor da bir anlık zevk için hayatımızı mahvediyoruz.Yaşlandığımızda acı çekmemize deyicek mi.Halbuki hayat o kadar güzel ki.Adım attığımız her adım,nefes aldığımız her an o kadar değerli ki.Benim de herkes gibi hayatıma son vermek ölmek istediğim zamanlar olmuştur.Ama ağaçların arasında havaya bakıp uzun bir nefes aldığımda bu hayatın ne kadar güç olursa olsun yaşamaya değer olduğunmu fark ediyorum.
Evet hayat gerçekten yaşamaya değer.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.