- 1099 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
BİRİ BENİ ÖPTÜ
Benim bir uğurum vardır. İzmit de yaşayan can dostum var. O yıl ilk kez onu ziyarete gidersem o yıl çok geziyorum. Kışın İstanbul gezim dönüşü İzmit’e döndüm ve üç gece ona misafir oldum. Bir can dostum var. Ben gerçek dostlarıma Can Dostum derim onlar benim iki cihanda da dostumdur. Kurtuluş da bunlardan biri,o da benim gibi erkek ismi madurların dan yani bayan siz adına bakmayın.
Ben bu yıl Kurtuluşa gittim ve yine leyleği havada gördüm. Uzak yakın,günü birlik uzun tatillerim birçok gezi ve seyahatlere çıktım. Gezmeyi de hiç sevmem (gezmeyi sevmeyen kadın var mı yoktur sanırım). Ben gittiğim yerde durduğu yerde duramayan hareketli hemen arkadaş bulan konuşkan bir kadınımdır. Bu hareketlilik ile bu kiloları nasıl aldım onuda bilmiyorum ya neyse.
Bundan üç gün öncesi de Marmaris den tatilden geldik. Bir hafta bir otele gittik. Gittiğimiz gün araba yolculuğu yordu. Akşam yemeğinden sonra ben Kocam Recebe ‘’Ben biraz oda da dinleneceğim yarım saate gelirim’’,dedim. Ben odaya çekildim, televizyonu açtım. Telefonla konuştum daha on beş dakika olmuştu ki; Recep geldi. Yüzünde kocaman bir tebessüm, mutlu ve heyecanlı, bana sırıtıp duruyor. ‘’Ne oldu sana böyle kabak tatlısı görmüş gibisin’’, dedim. Kabak tatlısını çok sever gerçektende. Yine gittiğimiz bir tatilde otelde yirmi çeşit tatlı varken o gider kabak tatlısı yerdi. Onbeş dişini birden göstererek, sırıtıyor. Ağzında ancak o kadar diş var çünkü, kendisini de diyorum, ‘’At olsan seni vururlarmış ağzında diş yok işe yaramazsın diye’’.
Dedim, ‘’Ne oldu da bu kadar mutlusun’’, ‘’Beni biri öptü’’, dedi. Şok şok şok benim kocayı biri öpmüş aman Yarabbim, tabii ki hemen sordum. ‘’Nasıl yani ne demek beni biri öptü, kim öpebilir seni lan söyle’’. O hala daha karşımda sırıtıyor. ‘’Adını bilmiyorum ama beni biri öptü’’ diyor başka bir şey demiyor. Tabii ki adamı benden başka kimse öpmeyince şoklarda. Ben hemen olaya e lkoyayım bir aslı astarını öğreneyim dedim. ‘’Bana bak Recep eğer seni bir erkek öptüyse durum çok vahim, boşanma sebebi ona göre’’. ‘’Salak salak konuşma Eray beni neden erkek öpsün ben şey miyim’’?’’Valla ben evlendiğimde ve çocuklarımızı yaparken değildin bildiğim kadarıyla şimdide değilsin ama erkek milletine güvenme derler. Ne bileyim saçlar ağırınca belki’’,dedim ama çok sinirlendi. Başladı kaşlarını kaldırarak konuşmaya’’Salaksın sen korkma benden boşanmana gerek yok beni kadın öptü’’, demez mi? Rahatladım, ‘’Kadınsa ve yanağından öptüyse sorun yok sen karşılık vermediysen tabii ki’’. Recep hemen savunmaya geçti, ‘’Valla benim suçum yok kadın geldi şlap şlap diye yanaklarımdan öptü. Durun ben evliyim, karımı seviyorum dedim ama dinletemedim’’ dedi tabi ben son kısmına inanmadım ama üzerinde de durmadım.
Recep olay mahalini ve olayı ayrıntılı bir şekilde gayet keyif alarak anlattı. Kaldığımız otelde yabancı turistler çok, hatta Türk az bir şey istediğimizde İngilizce istiyoruz veya anlaşmaya çalışıyoruz. Gündüz havuzda, gecede havuz başında diskosunda animatörler eğlence düzenliyorlar. Maksatmisafirler hoşça tatil yapsınlar. O gecede animatör bir yarışma düzenlemiş, yarışmaya katılan kadınlar yabancı. Türkler böyle yarışmalara pek katılmıyorlar daha çok izleyici konumundalar. Yarışmanın bir etabında kim daha çok erkek öpecek varmış. Kadınlar erkeklere saldırmaya başlamış yakaladığı erkeği öpüyorlarmış. Benim garip kocam olacaklardan habersiz barda kendine kola alıyormuş. Onun anlatması, ‘’Valla Eray ben kola alıyordum. Arkamdan kadının biri başımı çevirdi. Beni yakaladığı gibi iki yanağımdan da öptü. Benim suçum yok, bütün kabahat çekiciliğim’’. ‘’Vay be ne çekici kocam varmış kadınlar dayanamayıp öpüyorlar. Ne şanslı kadınım budur işte’’, dedim adam iyice havaya girdi. Ego tavan yaptı, omuzlar dikleşti, bakışlar kartal bakışı oldu, sanki Ayhan Işık bakıyor.
Tatilimiz gayet güzel geçiyor deniz, havuz yemekler eğlenceler muhteşem. Tatilin sonuna geldik son akşamı çocuklar İçmelere gezmeye gittiler. Recep ve ben barın orada oturuyoruz. Animatörler yine gösteri düzenlediler. Yine sahnede dört kadın, yine yarışma başladı. Yarışma etaplara ayrılmış ama her etabı kadınlar başarıyla geçiyorlar. Biz izleyiciler alkışlıyoruz brova diye. Sunucu İngilizce ve Türkçe anons yapıyorlar oyunu ve etapları anlatıyorlar. Kaçıncı etap bilmiyorum, sunucu anlatıyor,’’Şimdi en çok hanginiz daha çok erkek öpecek’’, demez mi? ‘’Aha Recep senin yarışma başladı. Koş barın önüne koş senide öpsün kadın’’, dedim. Bizimki sinirlendi, ‘’Manyakmısın sen meraklımıyım ben kendimi öptürmeye’’, diye söyleniyor. ‘’Neden o gece çok mutlu gözüküyordun, ağzın kulaklarındaydı. Yine öpsün, yine mutlu ol’’,dedim ve tuttuğu erkeği öpen kadına ‘’Come’’ yani Türkçe ‘’Gel’’ anlamında seslendim. Kadın birkaç kez seslenince duydu. Recep,’’Sus çağırma’’ diye bana kızıyor. Kadın geldi, tuttuğu gibi Recebi iki yanağından da öptü. Teşekkür edip gitti.
Recep tatilden mutlu bir şekilde döndü. Yol boyunca oteli, animasyonlarını, yemeklerini ve yabancı kadınları övdü. Seneye yine bu otele gelelim diyor başka bir şey demiyor. Zaten benim tek amacım kocamı mutlu etmek seneye yine aynı oteldeyiz anlayacağınız.
YORUMLAR
efendim hoş bir yazıydı gülümseyerek okudum gittiğiniz yerde kocanıza iyi sahip olun yoksa elinizden alırlar yoksa öylece kalırsın ortada saygılarımla selamlar
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
saygılar
bekir odaci
Eşim bir tekstil işinde çalışmaya başlamıştı. Maaşının ödenebilmesi için bir bankada hesap açtırması gerekiyormuş. O bankaya gittik, hesabı açtırdık. Sonra da bu hesaba internetten nası gireceğimizi sorduk. Çok şeker bir kız o kadar güzel açıkladı ki, anlatamam...
Sonra ne mi oldu?
Teşekkür ederek bu çok şeker kızın iki yanağından öptüm...
Eşim daha sonra dedi ki bana; "Nasıl yapabildin bunu. Belki kız öpülmek istemiyorsa!"
Ama ben süperbabayım...
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
saygılar
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
saygı ve selamlar
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
saygılar
güzel bir anı ve güzel anlatım.
Mutluluk bu işte.huzur ve sevgi.
yazan kalemi tebrik ederim.nice uzun yıllara ve tatillere.
kutlarım güzel kalemi.
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
saygılar
Sami abim aldıysa adresi seneye oraya gidelim bari,tebrik ederim saygılarımla.
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
SAYGILAR
bak eray recepi görür görmez bende öpeceğim.....bilesin çok keyifliydi saygılar
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
saygılar
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
sevgiler
ısrarla "Eray" erkek ismi diyorsunuz, erkek ismi taşıyor olma hissi hoşunuza gidiyor sanırım... ama tekraren açıklıyorum: "Eray" bir bayan ismidir, hem de en güzellerinden biridir, anlamı da "erken doğan ay kadar güzel kadın" demektir...YAZI KEYİFLİYDİ, TEBRİKLER, SAYGILAR
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
Valla suratım dolunay gibi yuvarlacık, çok telaşe memuruyumdur hemen olsun isterim sabırsızım aceleciyim ve inanmayacaksın ama çok hareketliyim valla tanımayıp da görenler resimlerinden çok daha güzel ve hoşsun der tanıyanlarda zaten güzelliğimi bilir. Ah birde kendimi beğenmişliğim olmasa
recep konusuna ne diyorsunuz
Kemnur
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
Biz Türk kadınları kocalarımızı mutlu etmek için hiç bir fedakarlıktan kaçınmayız