GERİ VERİN ÇOCUKLUĞUMU ŞİMDİ!!!
bir dağ yükü kendi başıma taşıttırdılar bana. çocukluğumu benden aldılar ve bir daha vermediler geri. ben ne yaptım? suçum neydi? niye anlamak istemediler ki beni...
oyun oynarken düşmeye bile hasret kaldım.. dört duvar arasında yaşanmaz çocukluk. bilmediler.. bilemediler.. ne kadar anlatmaya çalışsam beni yere devirdiler.. oysa bu bana yapılan en büyük haksızlıktı. yalnızdım. şimşekler çakarken gök gürlerken korkardım. ama kimse gelmmezdi yanıma. kimse korumazdı beni.
çocukluğumu hapsettiniz işte yalnız başıma ve dört duvar arasına. korkularla büyüttünüz beni. şimdi soruyorum size, bana hala ’bir türlü çocukluktan çıkamadın’ demenizin sorumlusu ben miyim siz mi?
geri istiyorum çocukluğumu şimdi!!!
ne oldu? sustunuz..!!!
YORUMLAR
çok şey aldılar bizden..
tırmanamadıgımız agaclarımz, kirletemedigimiz elbiselermz, neredeyse hiç kanamamış dizlerimiz var bizim...
ellerimizi hiç çamura bulanmadı belki de farklılığımız bundandı..biz çocukken de tertemizdik..çocukken de yalnız ve sessizdik...
sessizdik...
bizim sessizliğimiz içimizdekileri diyememiş olmamızdı..hep bir yerlere gömdüklerimizdi aslında...
gitmiş bitmiş artık...sen çocuk kalmışsın ama ben onuda başaramamısım...çabuk büyüdük biz yüregimiz kocaman oldu çok çabuk bitti çocuklugumuz cünkü dedigin gibi ÇOCUKLUĞUMUZU ALDILAR BİZDEN...!