- 2050 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
BU VATAN BU MİLETİN
Vatan bir ülkede yaşayan herkesindir.
Hiç bir kimse kendini ayrı gibi görmesin, düşünmesin ve yanlış duygulara kapılmasın. Bu vatan bu topraklar üzerinde yaşayan Türk, Kürt, Gürcü, Çerkez, Arap, Laz v.s. bir et, bir kemik olmuş olan milletindir...
Çanakkale’de bir olan dava; vatan, ezan, bayrak, istiklbal davası maziden gelen yıllarca bir olduğu gibi, bundan sonrada geleceğe ellebet beraber ve bir olacaktır... Bu konuda çok hassas düşünelim. Biz, biriz beraberiz bizim ayrımız gayrımız yok...
T.C. DEVLETİ ve bu VATAN hepimizindir... Buna sahip çıkmak hepimizin görevidir...
Hepimizin elbette sağ duyulu davranmamız gerekiyor ve değerlerimize, birliğimize, beraberliğimize saldıran dahili ve harici çeşitli bahane ve vesillerle ülkemize düşmanlık yapanlara karşı uyanık davranmamız, birliğimizi ve beraberliğimizi korumamız gerekiyor...
Biz hepimiz aynı değerlere inan tek ve güçlü bir milletiz ve de devletiz... Bunda kimse şüpheye düşmesin...
Bu VATAN hepimizindir...
AY YILDIZLI BAYRAK göklerde dalgalanacak, MİNARELERDE EZAN susmayacak semalarda çınlayacak, İSTİKLAL MARŞI ilelebet sonsuza dek dünya var olduça okunacak...
Yaşasın TÜRKİYE, yaşasın MİLLET...
Cemalettin GÜRPINAR
YORUMLAR
içten yazılmış milli duygular sayfaya taşmış güzel bir yazı okudum yaratan bizlerin kalbinden gercek maneviyatı almasın bu vatanın her karışında imanlı vatan evlatlarının kanı var sizi yürekten kutlarım kıymetli kardeşim gercek vatan sevgisiyle mevlam herkeze bunu bahşetsin inş
Anlam dolu bir yazı.barışın huzurun yolu kardeşlikten geçer.
Adına Türk milleti dediğimiz bu millet asırlardır onuruyla yaşadı ve yaşamaya devam edecek.Allah Bu milleti birliğinden dininden kültüründen koparmasın.
Sayın hocam bu coğrafyada yaşayan insanlara genel bir isim koyamazsak bir arada tutmak zorlaşır.hangi etnik kökenden olursa olsun hepsinin ortak bir millet tanımlaması olmalı.asla ırkçılık üstün görme anlamında değil.
bu topraklarda yaşayan insdanların aralarında farklı inançlar olabilir.Ama temel payda bir Millet in parçası olma düşüncesi ile bir arada tutmak dahada kolaylaşır.
Din insanları kardeşliğe götüren en temel değerdir fakat,inançlarda ufak sapmalar bile insanları birbirinden koparmakta.Bakınız Irak ne halde hepsi müslüman ama birbirini boğazlıyorlar.Arap Milletine bakıyoruz, hala kabilecilik kültürü hakim ve bölük pörçük devletler. Arap aleminin tamamı müslüman.Fakat Araplar hala Millet olamamanın sancılarını yaşamaktalar ve kolaylıkla sömürülüyorlar.
Demek istediğim insanları bir arada tutan temel değerler vardır bunlar Din;millet,vatan ve Bayrak.bu değerler içerisinde ortak paydalarda birleşilmeli.
yazınızın güzelliğinden dolayı uzun bir yorum yazdım.kaleminiz susmasın.