- 775 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
7 ÖLÜMCÜL GÜNAH
Biz dişileri de erkekleri de bir görüyoruz.
Doğurganlık dişilerin en büyük farkı ve belki de üstünlüğü.
Dişileri (kadınları) örtme hevesinin dinimize ait bir özellik olmadığını da biliyoruz.
Ortadoğu mitolojisinden alınmış ve 3 göksel dince az farklılıklarla kopya edilmiştir kadının saklanması/gizlenmesi.
Yerkürenin öbür uygarlıklarında, mesela Uzakdoğu’da, mesela Afrika’da, mesela Amerika veya Okyanusya kıtalarında dişinin örtünmesini/gizlenmesini dayatan eski uygarlıklar bilinmiyor.
Amaç ne olabilir..?
-Kadın bedeni aşırı değerli/kutsal midir de örtmek gerek..?
-Kadın bedeni/doğurganlık özelliğinin belirtileri çok çirkin midir de örtmek gerek..?
-Kadın doğası bozuk, yapısı eksik, kendini korumaya yetersiz midir de örtmek gerek..?
Her ne olursa olsun;
Kadını örtmek, onun farklı yani yetersiz olduğunu vurgular. Toplumdan soyutlar yani dışlar.
Bu durumda örtünmeci düşünce;
İNSAN TOPLULUĞUNU ERKEKLER OLUŞTURUR.
KADIN, İNSANIN KULLANDIĞI, DİĞER GEREÇLERİ ARASINDA, KENDİNE EN YAKIN OLANIDIR, AMA ASLA İNSAN DEĞİLDİR,
diye yorumlanabilir.
*büyükharman*
YORUMLAR
Dinimizde "ey kulum, namahrem yerini ört" denmiş, ama bunlar tepeden tırnağa kapatıyorlar, ya da kapanıyorlar. Demek ki kadının her yeri namehram. Baksanıza tepeden tırnağa kapadılar kadınları. Benim anlamadığım neden sadece kadın kapanıyor. Kadın kul da erkek tanrı mı, kadında organ var da, erkek de yok mu. Erkeğin kadını isteme nefsi var da, kadının erkeği isteme nefsi yok mu. Kadında kıl tüy var da, erkek de yok mu. Kadının kılı tüyü de mi dişi, kılında mı organı var geri kafalılar. Ya da erkeğin ki keçi kılı mı. Bu kadınları kapatan erkekler ne matah bi şeydir böyle. Arkadaş her daim ezilen, kapanan, yok sayılan, hor görülen kadın oluyor. İmamlar erkek, müezzinler erkek,dayak atan erkek, kuma getiren erkek… Dua edin de kadınlar ölsün gebersin de erkek erkeğe takılın artık. Bu ne ya, vallaha çok canımı sıkıyorsunuz ha pis yobaz kafalar...
Saygılar