- 632 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hayat
Hayat herkez için ne kadar değerli,ne kadar güzel.Hayatı yaşamak diyorlar.Hayatının yaşa evet evet hayatını yaşa.Demek istedikleri 50 Yıl çalış, dinlenme son 10 yılda hayatını yaşa.Yaşlanmışsın birde hayatı yaşa ne enerji var ne para tekrar çalış.Nereye kadar çalışacaksın hiçbirşey kazanmadan.Herkez neden böyle? Neden kabul ediyorlar verilen emirleri bilmeden,sormadan.Niye herkez fedakarlık ihtiyaç yokken.Zamansız davranış bunlar uymıyacaksın,yaşamıcaksın hayatı.En azından özgürüz diyenlerde var.Emir alıyorsun,kandırılıyorsun seni düzen diye buldukları bir olguya uyuyorsun ve özgür oluyorsun.Yanlış bunların hepsi istemen lazım birkere senin çalışmayı,yaşamayı,özgürlüğü,zevkleri tatmayı.Niye eşit olunmuyor , adeletli olunmuyor kaybettiklerine karşı.İnsan düşünebilen bir türdür.Yalan hemde kuyruklu yalan bunun doğrusu insan düşündüğünü inanan bir türdür.Hayvanlar daha şanslı bizden en azından emir almıyorlar yaşamak için.Yaşıyorlar ve ölüyorlar.Kolay bir evrim yaşamak ve ölmek.Bizler öyle değiliz bizim hayatı yaşaşamamız şart,emir alıcaz,kandırılıcaz sonucunda ise hayatı yaşamış olucaz.Olmamalı böyle birşey haksızlık,adaletsizlik sonunda 60 yaşındaki adam hayatı yaşamaya başlıyor daha yeni.Yazık hemde çok yazık.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.