- 628 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAZAR OLMAK
Uzun süredir düşünüyorum.
Yazarların asıl görevi nedir?
Neden yazar olmak zor bir iştir?
İyi bir yazar olmak için neler yapmak gerekir?
En sonunda hepsine bir cevap buldum.Şimdi bunları sizlerle paylaşmak isterim.
Bana kalırsa yazarların asıl görevi kendi milletinin geleneklerini,göreneklerini,eserlerini tüm dünyaya tanıtmaktır.Yazarlar yetiştiği milletin çocuklarıdır bunun içinde vatanlarına karşı sorumlulukları vardır.Onlar milletlerinin ilerlemesine ve gelişmesine katkıda bulunup vatana hizmet etmelidirler.
Bundan başka görevleri de vardır yazarların.Onlar sadece vatanlarına değil tüm dünyaya,bütün uluslara,bütün insanlığa hizmet etmelidir.Yöresellikten kurtulup tüm evrene hizmet etmelidir.Bu yüzden yazarlık zor bir iştir.Kendi milletine hizmet etmek aynı zamanda diğer bütün uluslara da hizmet etmek.Bunun ne kadar zor bir iş olduğunu düşünün.
Her ulusun gelenekleri ve töreleri birbirinde farklıdır.Dünyada bu kadar çok ulus varken hepsinin geleneklerini nasıl bilsin.Bilse bile hepsini bir kitapta nasıl bir araya getirerek okuyucularına sunsun.Zaten böyle bir kitap çıksa bırakın tüm dünyaya hizmet etmeyi yazar bir kişiye bile hizmet edemez.Bunu düşününce kimsenin iyi bir yazar olamayacağı gelebilir aklınıza fakat kaçırdığımız bir nokta var.Her ulusun özellikleri birbirinden ne kadar farklı olursa olsun mutlaka ortak noktaları vardır.Örneğim toplumsal kurallar,trafik kuralları vs.
İşte ancak bu ortak noktaları fark eden yazarlar iyi yazar olabilirler.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.