- 1314 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
El Salla Kızım Gülümse
Merhaba sabır taşım,
Bu sana ilk mektubum. Neden ilk mektubum neden daha önce yazmadım diye sorma. Cevabı belli sen de biliyorsun.. Çatlayacaksan çatla diyorum artık. Tak etmedi mi yaşananlar hala , umursamazlıklar , savaşlar , açlık , ülkeler üzerinde oynanan oyunlar.... Daha ne kadar sabrın var kalan.
Ben yoruldum sabır taşım. Dur sana isim bulayım uzun uzun yazdırma bana... hmmm.. buldum senin adın lal olsun hani inceltmesi kaldırılanlardan. Şimdi canım beni bak ben kaç gündür bakamıyorum haberlere. Kusacak gibi oluyorum. Önce ölen çocuklar , kopan bacaklar , savaşlar , açlık gösteriliyor sonra bikinili kızlar .. haşa karşı değilim herkes özgür de , el sallayıp Dünya Barışı istiyoruz demelerine uyuz oluyorum. Acaba haberleri var mıdır dünyadaki ölümlerden. Gucci de süper .... makyaj trendi nedir.... Ayyy şu yakışıklı olan mı baktııı.... bunları bilirler. istisnalar vardır elbet olmaz mı ama beni bağlamaz lalciğim. Ya biz (bak kendimi de katıyorum) hepten uyuşmuş beyinlere bağladık iyi mi. Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın mantığına tüküreyim.. Devran dönecek elbet.. Bu söz de var dimi lal’ ciğim..
Diyorum ki artık çatlasan bana gına geldi. Kuzu kuzu yaşamaklar. "Vur ensesine al lokmayı" lar. Doğarken seçemedim , yaşarken bari seçeyim canım lalciğim. Sıra bana gelmesin. Susmayayım he olmaz mı. Bi çatlasan diyorum yüzüne yüzüne ifrit olduklarımın. Ama duur bekleyeceğim sabırla çatlamanı. Ah ah yine sabır dedim beenn.. Yoo bu böyle olmayacak senden bana hayır yok canımın içi. Ben yine kalbimle hareket edeyim. Bir deniz yıldızı daha hayat bulsun. Dimi ama.
Ya bak ben sana kızdım ama ; arada bir de lazımsın vesselam. Sen yine kal orada. Elini öpeyim her sabah senin. Sonra da zalimlerin anasını.
Hadi kal sağlıcakla.
YORUMLAR
Nasıl olmuşsa bu güzel yazıyı okumakta gecikmişim.
Üzüldüm inan,birde sizin yazınız olacak şey değil.Sayfama gelen bildirileri tek tek gözden geçirdim ve bu harika yazı nasıl da olmuşsa gözümde kaçmış neyse!!!!!!!!
Savaş adını bile anmak istemiyorum.Tarihin sürecinde olan tüm savaşlara lanet.İnsanı acımadan vurup öldüren,mahzun insanları bilmeden ölüme sürükleyen,nice gençleri öldürüp,geride sevgilisini,eşini,çocuklarını sahipsiz bırakan bu ateş cehennemi her nedense dünyada yok olmuyor değerli yazarım.Onca yazarlar,bilim adamları,filozoflar tüm aydınlar karşısında olduğu halde bir türlü durduramıyorlar bu ileti.Zalimlerin kursaklarından çıkmıyor işte...
Emperyalizm olduğu sürece bu savaşlar durmuyor.Aslında şiirin içinde o harika yorumu da sığdırılmıştır içine...Bu değerli duyarlı yüreğinizi içten kutlarım değerli can dostum...
Sevgi ve selamlarımla.....
leb-i şima
Sevgiyle kalın inşallah şairim
Tümünü seyredemesem de az önce bitti bir film izledim televizyonda. Savaşın acımasızlığı bütün
çıplaklığıyla gözler önüne serilmiş. Allah kahretsin savaşa neden olan her şeyi dedim.
Sınırlar, maddi güç, her neyse. İnsanlar bu kadar akılsız olamaz; bu kadar çözümsüz mü dünya
sorunları. Hem bak yeni bir gezegen daha bulmuşlar iki güeşi varmış. Çok çok uzaklarda.
Savaş hazırlamakla uğraşacağınıza bütün gücünüzü buna yöneltsenize.
İnsanların kendi kabuklarındaki duyarsızlığı anlatmışsınız, sözde ilgilenir göründüklerini.
Böyle değil mi? Hangimiz bu yapılanlara hayır diye sokağa çıkıp bağırıyoruz, bizim adımıza
bağıranlar yeter mi? Her şey göze alabilmeli insan, güzel, barış içinde bir hayat için. Kimse bizim
sesimizin, sözümüzün yerini tutmaz. Birlikten güç doğar..
tebrikler, çok gevezelik ettim,
sevgiler..