yare serzeniş....
sevgili..ateş olamadım sevgili..halbuki cürmüm kadar olsun yeter,yer yakmak isterdim masum öfkemle...sanki neden karanfil mevsiminde derildim ki ben.....
sevgili...ahhh...gözyaşım yıkar mı dertlerimi yağmur olup,savurur mu rüzigar yaprak misali,düşer mi ulu ve mağrur sevdam ıslak zemine...en ulvi bir cihetten çeker mi elemimi üzerimden tesbih misali..sonra...eser mi,kucaklar mı beni anne şefkatinde ılık bir meltem..istemem ki şenlik olsun,ölüm sekineti tadında düşer m biçare gönlüme huzur...bir anlık,puslu bir gecede çöker mi ruhuma mesrur...yok söylemem içimdeki ahı heveslenme,göklere yaslanıp eşsiz bir çığlıkla hayal kursam.. dağlar dile gelse bir nida duysam...yaktım kandilleri sevgili sisli bir gecede, gözler fersiz kaldı göremezler ki..aksetti akarsuya matemli bir ses....çağladı çağladı susmaz sevgili...eğilip büzülüp diz çökmek kime...aşkları bir suya resmetmek niye...aşikar oldu ki bağrım yaralı...uçsuz bucaksız yollara sürgünüm artık...
sevgili...sararan bir dal gibi ümidim söndü...korku saldı şafak, yadımı böldü...küçülüp küçülüp yendim benliği...gözümde o ceylan gözlerin tüttü...
sevgili...her haksız ihanete inat sevmek..güzel bir duygu...ama hüzün çöktü sevgili...karanfil ikliminde tazedir ruhum soldu...oysa yolların engin hem usanılmaz bir koydu...ben şimdi hain yollara mahkumum canım..
bir hazan mevsimiydi düştün bahtıma..ne de çok hasret kaldım şimdi bahara... müneccim değilim kehanetim yok...kanıp yakalandım arsız narına...
sevgili...bir masal der isem kafi gelemez...kaf dağı ardında yaşamadık mı...adın melek idi yüreğin nazlı...gider iken sanki ciğerim yandı...üç çocuğun oldu biri karnında..biri çığlık atıp emziriliyor..birisi masumdu birazcık kıskanç..durmadan eteğin çekip dururdu... şimdi anladın mı acımı benim..
sevgili..tuttum ellerini hiç bırakmadım...söz vermiştik ya hani ömrüm adadım...ne hakk’a var sözüm ne ayrılığa...sessizce yasımı tutuver gitsin...en kutsal çağıydı viran ömrümün...koynumu boş koydun ağladım ben de..sevgili ne yamam olurmuş bu kara sevda...ne umreye gidebildim ne de kodese...miraca hasretim peki ya isra..tüm güzel gözlüler kara mı sence..
sevgili..yürü ki arkana düşecek gölgem...ahlar tuzağına yanılıp düş sen...düşünüp düşünüp her an süzülen.. açık kapıları zorla sevgili..
ye’s bize değil ki tarladır dünya...beklemek ibadet teyakkuz ruhta.. sevgili sessizliğe gömecek beni..ama ben de bazen yettim canına..
sevgili...bitecek bitecek azap...ya yollara mahkum olacak firak...seni bekleyen var hem de her durak .. yakmayı değil de yanmak isterdim..
ateş olamadım yakmak isterdim..
from the garden of carnation...
09.12.2007_31.01.2008
to h.b..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.