- 910 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÜMMETÇİLİK,MİLLİYETÇİLİK...
[ iceri
Ümmetçilik sevgili peygamber efendimizin döneminde müslümanlar arasında,Allah’ın yol gösterdiği usul ve esaslara uygun olarak,kardeşçe yaşamak esasına dayanan hayat tarzıdır.
Emevi döneminde halifeliğin hile,fitne ve cinayetlerle ele geçirilmesinden sonra ümmetçi hayat tarzının da sonuna gelinmiştir.Müslümanların bölünüp parçalanması İslamda adı anılmayan bir çok meshebin de doğmasına neden olmuştur.
İslama yapılan ihanetin baş rolünde Muaviye ve oğlu Yezit’i görüyoruz.Suriye Araplarından olan Muaviye için,"ona söz söyleyen terbiyesizdir,o bir sahabedir" diyebilen yobaz kafalı hocaefendiler ! var.
Bir süre sonra İslam coğrafyasında hristiyan misyonerlerinin ve emperyalist ülkelerin ajanlarının faaliyetlerini görüyoruz.Faaliyetlerinin altında bir taşla bir kaç kuş avlamak vardır.Zengin petrol alanlarını sömürmek için bölgede kukla diktatörlükler oluşturmak.Ajanları vasıtasıyla da İslam alemi içindeki düşmanlıkları canlı tutmak.
Bu güne kadar da ürettikleri politikalar başarı ile devam ederek,bu gün maalesef sınırlarımız içine ulaşmıştır.
ABD destekli AKP’nin iskeletini oluşturan kişilerin "cumhuriyet ve meshep düşmanlığı üzerinden siyaset yapan" kişilerden seçilmiş olması dikkat çekicidir.
Emperyalizm,AKP iktidarı eliyle Türkiye’nin son kalesi olan kaynaştırıcı milliyetçilik fikriyatını kötülemek,aşağılamak ve halk arasında gözden düşürme faaliyetlerini sürdürmektedirler.
Ülkücü camia gençlerimizi de yanına alarak,AKP’nin ihanet oyununu ergeç bozacaktır.
Saygı ve hürmetlerimle...
Seha Özköse 30 Ağustos 2012
Çınarcık-YALOVA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.