- 499 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KIRMIZI TOPRAĞA NOTUMUZ
Hakkını helal et ATAM! Yerin altında sızlayan kemiğinin acısı her gün bir ok gibi yüreğimizde…
Unutmadık, unutturmayacağız bir avuç kalsak bile; kanının son damlasına kadar verip karış karış kazandığın vatanımızı sattırmayacağız ATAM
Uyan EY Alparslan,
Ey Ertuğrul Gazim,
Uyan Osman Beyim,
Uyan Fatihim, Uyan Adaletinle Âlem-i Cihanı titreten Kanunim
“ Uyan ruhumuzda ki asil kan !!!”
Ne 30 Ağustoslar geldi geçti sayenizde, sayenizde yaşadık hürriyeti. Vazgeçmeyeceğiz hürriyetinizden. Yandı yürekler, ateşler cana değil düştü vatana. Dört bir yanımız ızdırap.
Utanç bindi omuzlarımıza. Helal et hakkını Atam Şanlı Bayrağım, Hilalim, Ay’ım…
Kan kırmızım şanına yakışandır sonsuza dek dalgalanmak. Görevimizdir seni korumak.
Görevimizdir. Sınırlarımızı, dilimi, dinimi. Anamı, babamı korumak. Atam utanma! Kalmasın boynun bükük; Biz buradayız yüreğimizle geldik huzurunuza şanlı tarihimizi unutmadan
“Aç, susuz, yırtık postalın, kırık tüfeğinle, kurumuş ekmeğinle şerefinle Türklük Şanına yakışarak düşünmeden ölüme gittiğini unutmadık!
Unutmadık bize yapılan ihanetleri. Alnın dik, göğsünde iman, gönlünde onur la emanet ettiğin vatanı biz üç kuruşa satmadık Atam.
“Elbet Doğacaktır Sana Va’dettiği günler Hakk’ın Kim Bilir Belki Yarın Belki Yarından da Yakın”
Gözlerimizde ki bu umut sönmeden damarımızda ki asil Türk kanı tükenmeden İçimizde taşıdığımız şanlı mirasınız Türk ruhumuz Ölmeden bizde ki bu sevda bitmeden unutmayacağız sizi sadece günümüz 30 Ağustos’u değil; 1071’i, 1453’ü, 1915’i ve nicelerini yaşadığınız her acıyı ve kazandığınız her zaferi ve bize yaşattığınız bu günleri hakkını vererek Türk Evladı olmanın verdiği ayrıcalığı yaşayarak yaşatarak, ilelebet bu nadire vatanımızın gönüllü bekçileri olmaya devam edeceğiz…
Alnınız açık olsun Atam;
Ruhunuz Şad Olsun.
Biliriz ki Kutlu Sevdanızın bekçilerini, savaşçılarını şefaatçi, olarak karşılayacaksınız. Bizde alnımız açık başımız dik Türk Bayrağımızla geleceğiz huzurunuza ve yine biliriz ki bu gönüllü ordunuzu doğuştan vatanına ruhunuza toprağınıza sevdalı ordunuzu eksikleriyle yine kucaklayacaksınız Atam.
Biz sizi unutmadık; Unutturmak isteyenlere en münasip yanıt Bayrağımızla geldik… Buradayız ATAM.
Asya’dan Anadolu’ya Anadolu’dan bütün dünyaya şerefinle hükmettiğin adınla titrettiğin günlerde geri gelecektir…
Bu kutlu yolumuzda dualarınızı ekleyin dualarımıza Biz ölmeye hazırız vatan uğruna…
Günay Ravza YILDIRAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.