YORUMLAR
Değerli Dost.
İşte bu üfürükçü, tükürükçü takımı böyle prim yapıyor..Birileri normal ve doğal yollardan meseleyi hallediyor bir şekilde..Bu arada üfürükçüye gitmiş olan kişi de bunu onun marifeti sanıyor...Mesela bu olayda Ali daha sonra '' Anne ben sana bir oyun oynamıştım..Senin üfürükçünün hiç bir kerameti yok'' diyebilir mi? Diyemez..Çünkü derse anne yine boyacı küpüne dönecek...Ali de açıklayamadığına göre yaptığı oyunu üfürükçünün kerameti olmadığını kim ispat edebilir? Olay bu aslında. Bence çok güzel bir mesaj verilmiş..Özellikle de hani bazen biz bile diyoruz: '' yav ben de inanmam büyücüye ama adamlar bazı şeyleri yapıyorlar hani'' diye...Nahhh yapıyorlar...Aynen Ali Cantürk öyküsünde olduğu gibi oluyor pek çok olay.
Çok çok güzeldi. Ellerine sağlık.
Selam ve sevgilerimle.
Kemnur
Sosyal statü değişimleri gelişmekte olan toplumlarda büyük handikaplar yaratıyor. Aile kavramı yeni boyutlara ulaştıkça, eski tip aile olguları sarsılıyor. Annelerin oğullar üzerindeki egemenlik savaşı her zaman ki gibi kendini koruyor.
Diyaloglara bağlı anlatımla verilmek istenler çok güzel verilmiş. Tebriklerimle
Çok güzeldi ve güzel bir finalle sonuçlandı. Anlatımınız mükemmel ve içinde verilen mesajlar da etkiliydi. Maalesef hala büyüye başvuran, ondan medet uman insanların varlığı üzüyor insanları. Tebrikler üstadım. Saygıyla...