- 1227 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
KEŞKELERİM...
İçimizden biriydi.
Fakat alışılmışın dışında.
Olduğu gibi.
Yani içi dışında.
Samimi. İçten. Doğal.
Taşıdığı isme karakter yapısı itibariyle bu denli uyum sağlayan birine pek rastladığımı söyleyemem.
Tanışıklığımızın hiç de öyle uzun bir geçmişi yoktu.
Sanırım birbirimizi doğru anlamış. Samimiyetimize güvenmiştik. O kadar.
Kendisini şu cümlelerle ifade etti öncelikle.
“Hayata atılırken; bak oğlum dedim kendi kendime. Allah ömür verdiği takdirde önünde uzun bir hayat yolu var. Açtığın tertemiz bembeyaz ilk sayfaya yazacağın ilk cümle şu olsun.
Ne olursa olsun. Ancak hayatta hiç KEŞKE’ lerin olmasın.” Dedi.
***
Anneli babalı büyümüştü.
Üç kardeştiler.
İlkokuldan itibaren oldukça başarılı ve iyi bir öğrencilik dönemi olmuştu.
Popüler bir devlet üniversitesinin yine çok gözde ve geçerli bir dalından mezun olmuş ve hemen iş hayatına atılmıştı.
Ortaokul sıralarında tanıdığı genç kızla aynı üniversitede okumuş ve daha sonra bu güzel arkadaşlığı Hayat Arkadaşlığına dönüştürmüşlerdi.
Birbirlerini tamamlayan harika bir ikiliydiler.
Örnek gösterilen bu harika beraberlik aşk meyvesini vermekte gecikmedi.
Dünyalar tatlısı kızlarını kucaklarına aldıklarında mutlulukları da dünyalara sığmıyordu adeta.
***
Karı-koca kendi araçlarıyla yol alıyorlardı yaşadıkları şehrin dışında.
Bu yolculuk karısının son yolculuğu. Kocasının ise hayatının sonu olmuştu o gencecik yaşlarında.
Adam o andan itibaren yaşayan bir ölü bile değildi.
Kazayı oldukça hafif hasarla atlatmıştı oysa.
Ne var ki yaşadığı travmanın hasarları onarılacak gibi görünmüyordu.
Fiziksel ruhsal zihinsel ve bedensel tüm işlevleri durmuştu adeta.
Minik kızının hayatta olması bile yaralarını sarmaya yeterli olamıyordu.
Aradan geçen uzun bir süreçten sonra her şeyiyle yarım bir insan olarak hayatın bir ucuna tutunmaya çalışmıştı.
“Kızım olmasaydı kesinlikle canıma kıyardım.” demişti bir ara.
Oysa fevkalade inançlı birisi.
Son derece zeki. Çalışkan. Yaratıcı. Mesleğinin kompedanı.
Ayrıca toplumun kullandığı çok önemli buluşlarda icatlarda imzası olan biri.
Bunların hiç birini ne paraya tahvil etmiş ne de bunlardan kimsenin haberi olmuş
Uğradığı haksızlıklar. Gördüğü vefasızlıklar ve ihanetler karşısında bile bir kez “Ah” etmeyen
soylu bir insan
Alabildiğine duygusal. Sanatçı ruhlu. Kendisi kabul etmese de edebi yanı da var. Özverili. Sabırlı ve de Yürekli.
En yakın arkadaşları ise her an akmaya hazır gözyaşları…
Ve sayısız KEŞKE’ leri…
YORUMLAR
TÜLİN ÖZTUNÇ
Sonsuz sevgilerimle.
Zaman zaman düşünürüm...En acı veren, en şiddetli kayıp nedir diye..? Sorduklarıma kendim bile cevap veremediğimde,sorular soran dilime şükürler yapışı verir..Elbette herşey insanlar için yaşamda..Kaybetmeler,kederler,acılar,hüzünler,çok nadir burkulmalar bile aslında huzurlu,mutlu en şakrak anlarımızın kıymetini bilmek için çok önemlidir...Herşeyin zıt şekli ile var olduğumuz ve nefes aldığımız bu LEŞ tabir ettiğim dünyada kimseciklerin zerrece üzülmemesi için dilim damağım kuruyana kadar dua ediyorum..Huzur mu evet herkese diliyorum ve herkesten DİLENİYORUM....Aşkın sahibine emanet ...Sakin bir İstanbul gecesinden selamlar..
TÜLİN ÖZTUNÇ
Ne keşkeler biter ne huzursuzluklar..
Dualar da yerine ulaşmaz bazen. Yalnızca dilde oldukları sürece.
Yorumunuza teşekkür ederim.
Selamlar.
Olaydan ziyade keşkeleri düşündüm ben.
Hani kanıksama duygusu var ya insanların; işte hep kanıksadık hüzünleri artık yaşamımızda. Ya keşkeler? Pek düşünmediğimiz; ama hayatımızın her salisesinde gizlice yer alan keşkelerimiz...
Hangimiz demeyiz ki? Hangimiz kötü anların suçunu keşkelere yüklemeyiz? "Keşke onu yapmasaydım.", "Keşke şu yoldan gitseydim..."
İyi de... Nasıl olur idi öyle? Yaşanmışlıklara nasıl sahip çıkabilirdik? Nasıl "Kendimiz" olabilirdik ki?
Şu da var; o keşkeleri yükselen başarılar için kullansak ne ala... Düşünce jimnastiği ile doğrulara el uzatsak... Ders alsak ya da alabilsek....
Yararlı bir yazıydı. Güzel de hazırlanmıştı.
Kutlarım...
Selamlar...
TÜLİN ÖZTUNÇ
Çünkü bu konuda modaya! bakılrsa hiç kimsenin Keşkeleri yok!
Herkes bir dahi ver her şey çok yolunda!
Kocaman bir yalan bir aldatmaca tabii.
Yorumunuza içten teşekkürler.
Yüreğim sızladı..Allah kimsenin başına böyle bir şey vermesin...sevgiler..
TÜLİN ÖZTUNÇ
Yazık ki...
Her şeye hazırlıklı olmalı.
Benden de sevgiler.
sayfaya düşen güzel bir yazıydı okurken ötelere gidi verdim yazan kalemi kutlarım gecenin esintisinden sevgilerimle
TÜLİN ÖZTUNÇ
Yorumun için çok teşekkür ederim.