KUZGUNLARIMIZ
durdum işi gücü bıraktım iki aydır ben nasıl şaiir olabilirim veya yazar olabilirim diye araştırmaya başladım .Sonradan olunabilir mi ?yoksa doğuştan bir yetenekmidir?.Evet şair veya yazar olmak doğuştan yetenek ister.Biraz eğitim ,yaşanmışlık ,gözlem ,hayal kurma yeteneği hele belli bir yasa gelince ,pişmanlıklar, acılar, çaresizlikler zamanın su gibi akıp geçmesi, geriye dönüldüğün de ahlar oflar keşkeler bir insanı şair yapa bilirmi?Bende yetenek yok doğuştan .Bir bebek düşünün daha anne karnında cenin anne onu hissetmeye günü geçince anlar bu sürede bir veya iki aydır.Bazı anneler daha erken anlar mesela benim gibi ilk haftada hamile olduğumu anlardım .Her seferin de dr yok dese bile ben hissederdim başlardım cinsiyetini bilmeden sevgimi aşılamaya anne içgüdüsüyle korumaya bilirdim armağan emanet olduğunu duamı eksik etmezdim .Bir anne sadece kendi çocuğunumu sever yoksa yeryüzünde ki bütün çocukları sevebilirmi?Yoksa herkeze kendi kuzgunumu guzeldir kendi çocuğlamı sınırlanır sevgi!!!Bunu en iyi okul ve sokakta oynuyan çocukların arasındaki kavgada görürüz.İki komşunun çocuğu kavga etse anneler devreye girer kuzgununu korur demez ki ikiside benim kuzgunum,İki genç evlenir tartışır sen ben kavgaları arasında biz olmak isterlerken anneler devreye girer senin benim kuzgunum der bizim kuzgunlarımız demezler.Çokmu zor karşılıksız sevmek çokmu zor nefisleri öldürmek çokmu zor bir arada yaşamak çok mu zor karşındaki çocuk bile olsa saygı göstermek çokmu zor susmak !!!Burda sabır devreye girer sadece seversin kalp kırmadan bir iki laf söğlersin susarsın gözlerinle konuşursun .
Dikkatli ebebeyinler ,öğretmenler bir çocuğun gözünden ne istediğini anlar.Şartlar değişti anne ve baba işte artık eskisi gibi evlerde ananeler babaanneler yok çünkü onlar istenmez fazlalık görünürler veya koca evlerde bir odaya sığdırılamazlar.Anne baba işe çocuklar yuvaya ama hangi yuvaya o yuvada sevgi varmı?Yoksa sadece saati gelince evine postalanan kırgın üzgün bağrılmış aşalanmış korkutulmuş bir cocukmu geliyor eve gördünüzmü?Yok bakıcı olsun hemde yabancı farketmez bizim vatandaş olsun onuda anlatmıyayım tv lerde gördük.Etrafınız da test edin bir cocuk gördüğünüzde yüzüne bakarak gülümseyin gözlerinin içine bakın mutlaka bakışlarını kaçırcak sizin gözlerinize bakamıycak veya saçlarını okşayın hemen irkilcek sizin sevginizi anlamayacak .Bütün çocuklar bizim ayrım yapmadan sevip sayalım ki ileride bizim karşımıza bir gelin bir damat bir torun olarak geldiklerinde onlarda bizi sevip saysınlar.
YORUMLAR
Atkısı yü n çözgüsü ipek Hereke bir halı dokumuşsunuz,bu modelin adı 'Binbir dağın çiçeği' olsa gerek...
İpek sağlamdır(Paraşütlerde kullanılır), taşı bile antik çağda ipek halatlarla keserlermiş,ince işçiliktir,geç çıkar,ama ömrü uzundur
ipeksi duyguların.
İpek sağlam yün sıcak,
Selam olsun kucak kucak
Düşsüzlükler içinde,
Düşler var okunacak
Evet siz yazar da olabilir,şair de olabilir mişsiniz!
MUTLULUKLAR! SAYGILAR !
Şaban Aktaş tarafından 2/19/2008 6:45:06 PM zamanında düzenlenmiştir.