YORUMLAR
Biz erkeklerin en büyük yanılgısı kadınları çözmeye uğraşmaktır. Bu yazının kahramanı da aynı hastaya düşmüş. Bu kadının etrafındakiler zengin, paraya para demeyen, gezip tozmayı , çılgınca para harcamayı seven tipler. Kız da böyle tiplerle takılmaktan, sevmese bile onlarla olmaktan zevk alıyor o halde ben yolundan çekilmeliyim diye düşünmüş.Bir türlü anlayamıyoruz bir kadının aslında ne istediğini..İşte o yüzden de kaybediyoruz.
Selam ve sevgilerimle.
Kemnur
sami biberoğulları
Selam ve sevgiler.
Günümün yazısı :))) Okudukça sardı beni içine aldı. Güzel bir roman olacağını sezinliyorum Kemal Bey. Devamını merakla bekleyeceğim. Saygıyla...
Kemnur
sonsuza ne diyecekti acaba çelişkisini yağdırana dek
iç sesin bize sunduğu kapıyı açıp sormak gerek ya da adım atmak gerek aslında!
yalın, akıcı ve hayatın bağrından kopup gelen anlatımlarınız okutturuyor kendini...
Kutladım Saygılar...
Kemnur
Mehtap ALTAN
tutuklaştırırken kilidi açtırır
ya da
kilidi açtırırken tutuklaştırır!
yani muammanın heybesine bir sonsuzluk bağdaştırır...
saygılar...
Kemnur
Sayın Hocam,
Yazının özünü, son bölüm adeta özetlemişsiniz .Neden insan hem sever ,hem de , bunu içine atar ki?
Neden arzularımızı ,açıkça söyleyemeyiz, sonra da başkalarını ,seyir eder ve hayıflanırız? Hele gözümüzde büyüttuğümüz, dokunulmaz sandığımız kadının ,ne fahişe olduğunu gördüğümüzde
nasılda bozulur , kahroluruz.
Kırk yaşından sonra ben ,peynir ekmek ister gibi istedim,çoğu önce bozuldu ,sonra kabul etti.Tek bir şey var ,hiç yalan söylemeyecek, vaat de bulunmayacaksın.
İnsan ,yaşlandıkça puştlaşıyor.
Saygılarımla.
Kemnur
Offfff :( belkide söylenmediği için böyle güzel bir aşk hikayesi oldu... Zira kadınlar az zamanda ezici aşklar başarıyorlar :))))