canım arkadaşım M.Ş ...
Kusura bakma sevgili yine ben geldim. Lime lime olsam da yine ben geldim. Çok bekletmedim değil mi? Eve iyi bakmamşsın ben yokken kitapların üstü toz zerreleriyle dolu. Balıklarımızın suyunu uzun zamandır değiştirmemişsin belli bulanıklaşmış onlarda, tıpkı bizim gbi.. içeriyi havalandırmamşsın pencereler açılmamış hala buram buram ben kokuyor odan. Diş macunu yine ortasından sıkılmış! Ne zaman öğreneceksin bundan nefret ettiğimi! Ama olsun eskisi kadar kızmıyorum sana kızamıyorum.. sende kızma bana olur mu? Sen yine yorganla mı yattın? Dedim sna bu yaz sıcağında bensiz üşürsün ısınamazsın diye ama dinlemedin diline dolandırmışsın bi ‘Git’ lafını olacak iş miydi bu şimdi Allah aşkına! Nevresimleri değiştireyim bari bunlara benim kokum sinmiştir istemesende özleyebilirsin . tezgahın üstü ruj lekeli bardak dolu neden yıkatmadın ki misafir arkadaşlarına,arkanda iz bırakmazdın .. demiştim sana gitme onlara yerimi tutamazlar diye neden dinlemedin ki? Diline bi dolaşmışsın ‘olmaz’ demeyi. neden hala bu şarkıyı dinliyosun ki ? kayıt yaparken benim sesim çıkmış . sesimi özletir sana.. Merak etme sevgili düzenini bozmayacağım sadece izlerimi silmeye geldim yarım yamalak düşünme beni istedim düşüneceksen tam düşün düşünmeyeceksen silelm gitsin istedim. Bilirsin yarım işleri sevmem ben yarım sevdaları yarım özlemleri de…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.