YORUMLAR
Güzel bir öykü.
Bir gün bir kitapta okumuştum aynen şöyle diyordu: '' Konuşmak istediğiniz kişinin makamı, mevkisi, sosyal statüsü ne olursa olsun korkmayınız..Unutmayınız ki karşınızdaki de sisin gbi bir Ademoğludur'' Kitaplar öyle yazar da iş uygulamaya gelince maalesef o karşınızdaki Ademoğlu büyür de büyür, siz ise küçüldükçe küçülürsünüz.
Sonrasında belki de dünyanın en önemli fırsatını kaçırmışsınızdır ama bunu asla bilemezsiniz.
Selam ve sevgilerimle.
Kemnur
GÜNAYDIN.
Kahvaltı öncesi yazı okumak iyi geliyor.
Abim bu yazını okumaya başlayınca diğer bir yazın vardı o aklıma geldi birden...(kafeteryada çalışan,kızın erkeklerle gelip ona bahşiş bıraktığı) Bir an onun devamı gibi geldi bana yada birbirine çok yakın iki öyküde olabilir.Yazının devamı konusunda soru sormayacağım.Ama öyle bir yerinde iki satırla bırakmışsın ki onlarca soru kafamda uçtu durdu.Birden bire kariyerini prof. olarak yapmaya karar vermesi ? ( kızdan mı kaynaklandı )yoksa başka bilinmeyen olaylar sonucumu oldu ? Bu sürecte kıza karşı olan duygularını bir karar kılabildimi Ali ? u8zayıp giden sorular işte.....
Abim ellerine sağlık.Yine harika bir yazıydı.Kutlarım.
En derin saygılarımla
Kemnur
DİLEK YILDIZI
Ali'nin bu şekilde net ve keskin sözlerinden dolayı avukat olacağını sanımıştım.
Kemnur
AYSE 09
bağışlayın