- 686 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Hızlı Yorumcular!
Az önce göz gezdirdim; 58 saniyede iki yorum eklemiş... ikinci şiire gittim ki, ne göreyim: hızlı okuma kursu hocasının o sürede ancak okuyabileceği kadar uzun bir şiir...
Niye buna ihtiyaç duyarız!?.
Taş bile yerinde ağırdır; fırlatıldığında, hafifler!.
Eserlere, emek verip hakkı ile yorum ekleyenlere Saygımla...
Fotoğraf ve yazı: Kadir Yeter.
24.8.2012- TRABZON.
İlgi: w.edebiyatdefteri.com/en_son_yorum_alan_siirler/
Fotoğraf bilgisi: Sera Heyelan Gölü. Trabzon. 24 AĞUSTOS 2012 CUMÂ(bugün).
YORUMLAR
Merhaba Kadir bey...
Birisi yoldan geçeni göstererek giyindiği kıyafeti eleştirmiş.
Yanındaki de; "sizin yüzünüzden böyle giyiniyor, bakan olmazsa böyle giyinmez" demiş...
Bu sayfada en çok günün yazısı seçilen değerli kalemleri acımasızca eleştirdim...Hiç eleştiri almayanlar daha mı kaliteli yazıyor dersiniz?...
Elbette hayır...
Fakat bir gerçek var ortada: Kimileri şakşakçılarla bir hiç elde ederken, kaliteli yazanlar yapıcı eleştirilerle inci mercan devşirmekte...
Haklı bir gerçeğe parmak basmışsınız...
Yüreğinize sağlık...
Teşekkürler değerli kalem...
kadiryeter
Saygıdeğer Ustam; pembe boyanızı her daim yanınızda; kaleminizde taşıyorsunuz... yorumlarınızı kendiniz boyuyorsunuz... eser sahibini, bu konuda seçme tereddütüne düşürmeden.
Sağolasın.
Selâm yolladım...
Kadir Yeter.
25 AĞUSTOS 2012- Atatürk'ün, üç kere ziyâret etme nezâketinde bulunduğu Trabzon'dan, Saygı ile yazdım.
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=103371
Entellektüel-41 | Seyfettin KARAMIZRAK'A
25 Ağustos 2012 Cumartesi
bulutların gözyaşları
teşekkür ederim. hoş bulduk kadir bey..
Ben de Sera Gölü fotoğrafını görünce gezi yazısı var zannettim. Yoksa burası hızlı yorumcuların toplanıp buluştukları bir yer mi? Alakayı çözemedim.
Siz şiiri diyorsunuz da ben 8 sayfalık yazıya eklendiği dakikada "Muhteşem betimlemeler" notu düşüldüğünü bilirim. Ne yapalım, var ve olmaya da devam edecek bu batının en hızlı kalem çeken silahşörleri.
Saygılar değerli şair.
kadiryeter
Güleceksiniz bana amma, fotoğrafı çektiğim günde acele ile siteye eklemek isteyişimle alâkalandırdım; birbakıma okuyucuya, bir kötü bir de iyi haber olsun diye ekledim...
Hoş Geldiniz; Efendim... Sağolun.
kadiryeter
25.8.2012
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.103371
Aynur Engindeniz'e cevâben
efendim bendenizde birilerinin arkasından hafiye gibi
gidenleri anlamış değilim
çok değerli dost lütfen üzerinize alınmayınız
belkide öylece mutlu olanlar vardır değilmi efendim saygımı duyalım, yoksa tarafmı oluşturalım...
insanlar çok yorum almaktan mutlu oluyorlar ise bunun yolu bu,,, bundan üçüncü şahıslara ne düşer onuda anlıyamam..
ki büyükler eğer bir kabahat varsa onun üzerini kapatmalılar diye düşünüyorum
bu benim fikrim. tabiiki fikrinizede saygı duyuyorum
heleki birde deşifre edenlerin amaçlarını hiç anlamam
candan saygı ve hürmetlerimle...
hoşcakalınız üstadım...