- 5715 Okunma
- 16 Yorum
- 0 Beğeni
GECEYE SARILMAK
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Seviyorum geceleri.Seninle avunurken,sana gönül verirken.
Seviyorum yalnız kalıp beni benimle sınadığın, bir saat akrebinin ağır ağır dönüşü gibi,gidip gelip aynı yerde beynimi,fikrimi meşgul eden saatleri.
Bir çığlık atsam yalnızlığın içinde kaybolup sana ulaşırmı Allahım.
Varsın gözlerim kararsın,ellerim titresin,varsın senin yüceliğinle,ululuğuna ruhum teslim olsun.Ben kimim ki gururlanacak sadece bir avuç kum zerreciği.
Ne güzel şey sana sığınmak.Yalnızlık kadar zor,yalnızlık kadar ezici fakat yine de güzel,yine de huzur dolu.
Seni misafir edeyim kalbimin içinde.Şimdi bir tek sen varsın,ruhum bütünüyle sana teslim.
Başım bir secdeye gelse diyorum.Ağlarken mutluluk duyuyorum.Kendimi anlayamazken,senin için ağlamak ruhumu dinlendiriyor.
YORUMLAR
Özü ile görüntüsü uyanlara selam olsun efendim. Gerçeğe, en büyük aşka erenlere saygılar olsun.
Kaçanında kovalayanında "Allah" dediği bir zamanede bunu hissetmek ve hissettirmek önemlidir.
Hissettik, hissettik ki, sadece duygu ile değil, bizi biz yapan yaratıcının lütuf buyurduğu "akıl" ile de duyumsadık.Tamladık !..
Bütün ve tam ve tüm görebilenlere ve bunların tek kelime ile ifadesi olan "bir" Allaha şükür ve niyazla..
Elinize,aklınıza ve yüreğinize sağlık.
Esenlikler ve iyi geceler dilerim.
Göktürkmen tarafından 2/17/2008 11:15:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
Seni misafir edeyim kalbimin içinde.Şimdi bir tek sen varsın,ruhum bütünüyle sana teslim.
Başım bir secdeye gelse diyorum.Ağlarken mutluluk duyuyorum.Kendimi anlayamazken,senin için ağlamak ruhumu dinlendiriyor.
çok güzel duygularını ifade etmişsin ablacım yalın ve samimi duygulardı... .
kalbine sağlık emi.. .