- 1014 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞİMDİ DEĞİLSE NE ZAMAN
Selaattin Çoban
22 saat önce
.Terörün dış destekli olduğunu artık bilmeyen yok bize dostmuş gibi görünen ülkelerin bir çoğu bu baş belası örgütü destekliyor.Bizi idare edenlerde eli kolu bağlı bir şekilde sadece başsağlığı mesajı yayınlamakla bir kısmıda gereksiz nutuklar atarak günü kurtarmaya çalışmaktadırlar.İktidar rotayı kaybetmiştir çünkü geminin dümeni başka devletlerin ve dolaysıyla destekledikleri şer örgütünün eline ...geçmiştir.Kısacası hükümet terör konsunda sınıfta kalmıştır hemde kıç üstü.Canım memlekette başarısız olan hükümetlerde istifa kültürüde olmadığı için bir süre daha böyle gideceği gözükmektedir çünkü oturdukları koltuklar onlara göre şehitlerden daha kıymetlidir. Peki muhalefete gelelim ey gözünü sevdiğim !!! ana muhalefeti C H P sen evet evet sen ne iş yapıyorsun aynı koltuklara yapışarak ve bol keseden kuru kuruya nutuk atmaktan başka ey gözünü sevdiğim M H P sen ne iş yapıyorsun hamasi nutuklar atmaktan başka bu hükümetten kurtulmak memleketi kurtarmakmı istiyorsunuz yoksa sizde ya birazdaha böyle gitmesinimi bekliyorsunuz bütün bu işler icrata bağlı yani C H P ve M H P size bir teklifim var bu terör konusunu bitirmek için yarın her iki partinin tüm milletvekileri ilk işiniz milletvekilliğinden istifa edin ve zorunlu bir seçim gündeme gelsin seçimden sonra muhtemelen tek parti iktidarı olmayacaktır ozaman çıkar ve menfaatlarınızı bir kenara koyarak bir millibirlik yada adını milletin koyacağı ulusal bir hükümet kurun terör konusunda başarısız olan A K P hükümetinin yapamadığını siz yapın tabi gerçekten Türkiye cumhuriyetini menfatinizden çok seviyorsanız.Terör nasıl biter yada bitme noktasına gelir onuda sırasıyla özetlemeye çalışayım.
1)KUZEY IRAKI BARZANİLER KANDİL DAHİL SÜPÜRECEKSİNİZ
2)MECLİSTEKİ P K K DESTEKÇİSİ OLAN SÖZDE VEKİLLERİ DERHAL TUTUKLUYACAKSINIZ.
3)İDAMİ DERHAL VE ACİLEN GERİ GETİRECEKSİNİZ
4)HERKESE VE HERŞEYE RAĞMEN TERÖRİST BAŞINI ÖRGÜTÜN LİDER KADROLARIYLA BERABER TAKSİM MEYDANINDA ASACAKSIN .
5)YANİ BÜTÜN BUNLARI YAPACAK TÜRKİYE CUMHURİYETİ HÜKÜMETİ OLACAKSINIZ ÖZELİKLE C H P VE M H P HODRİ MEYDAN BUYRUN İSTİFAYA.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.