- 1884 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
-HAYATIMIN BİR YANI-
4 senedir hayatımda ama sanki ömrüm boyunca yanımdaymış gibi benimsemişim ben seni.
Çok mu seviyorum diye soruyorum kendime ve birden ses geliyor yüreğimden eveett!! diye çığlık atıyor yüreğim.Bir yanı yeni doğmuş bir bebek gibi narin ve kırılgan,bir yanı da yorgun ve yıpranmış.
Annem diye benimsediğim kadın bana çok şey öğretti bu kısa zamanda.En çok ta sabretmeyi öğrendim onunla …Birlikte Kaliteli zaman geçirebilmeyi öğretti,kısacık zamanlarda çok şey paylaşmayı öğretti(yeni doğmuş bir bebeği eğitir gibi)…
Seni kaybetmekten korkuyorum,seninle zamanımın azalmasından,seni incitmekten kısaca seni özlemekten…Benim bu kadar hayatımın içine girebilmeni ve bunun için hiçbir çaba sarfetmeden kendine saygı gösterttirmeni,kendini sevdirmeni ayakta alkışlıyorum…
Sabahları gözümü açtığımda hemen ulaşabiliceğim kadar yakınımda olman,sesini duymam ve o çipil çipil uykulu gözlerle bana hoş geldin kuzum deyip yanağıma bir buse kondurarak sakinliğinle beni başka bir dünyadaymışım gibi huzurlu hissettirmen işte bu gerçekten huzur demek benim için.
Ben neymişim diyebilirsin?ben bu kadar da değilim diyebilirsin.(bilirim mütevazisin!)
Ama gerçekten sen herşeysin.
Hayatında herkes seni bir kerede olsa tanımalı,izlemeli,benimsemeli ve yaşamalı.
Her gün gülümseyebilmek,kimseyi kırmadan gününü bitirmek,kırdığını düşününce tüm gününü zehir edip onu nasıl düzeltebilirim diye için için kendini yemek.Ve bunun yanında hem kocasına şen şakrak,hem temiz oldukça da titiz,bebeğine her gün aşık uyanan ve tüm çevresine şevkat,annelik ve içindeki aşkı herkesle paylaşan.
E Burada durmalı insan bir oturup düşünmeli
Vardır bununda bir sebebi …Sen yeryüzü meleği herkesin bir yanı için gönderildin.
Benim için çok özelsin.Hergün yazsam sana inan sıkılmam.Bir Kitap gibi her yeni gün bir yanını,bir bakışını öğrenmem benim için çok özel.
Bu yazdıklarımın üzerine seneler de geçse sen elinde bastonunla sandalyende oturmuş elinde kahvenle sevdiklerini beklerken ben yine yanında olacağım.Belki benimde çocuklarım olacak ve sana 2.anneannem diye yanına koşacaklar…Biz yine hep birlikte olacak ve sana her yeni gün daha da büyük bir aşkla bağlanmış olacağım.
Biraz geç tanıdım bu doğru ama doğru yer ve zamanda tanımış olmam benim için daha büyük bir doğru…
Seni seven küçük kuzun
Hande Mepa
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.