- 556 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SİYASET...
Siyaset, Devlet adamlarının kendi aralarında yaptığı bir münakaşadan ibarettir. Birbirlerine yaptıkları saygısız, terbiye ve ahlak barındırmayan cümlelerin basın organı tarafından insanlara mübalağa yapılarak sundukları ve milletin aklını çelebilmek için söyledikleri yalanlarla kurulu bir senaryonun yönetmenliğini yapan acınası zavallılardan oluşan bir topluluğun ismini taşımaktan gurur duymuyor. Siyaset dahi kendini bu ismi ve görevi taşımaktan dolayı kıyamete doğru sürüklüyor. Bir yerlerde birileri bizim için sizin için canlarını feda ederken başımızın üstüne yer ettiğimiz kişiler, gruplar, partiler halen daha siyasi itibarlarının zedelenmemesi için ya susuyor ya da üzgün olduklarını belirtiyorlar.
Oturdukları yerden Hollywood yıldızları gibi oyunculuk yeteneklerini kullanarak bir yerlere varmaya çalışıyorlar. Bilemediniz 1 veya 2 haftaya bunlarda unutulacak, unutturulacak. Nasıl mı?. Çok basit vaatlerde bulunacaklar, gelecekten bahsedecekler. Kısacası bunları kabullenmeniz için tükenmiş olan umutlarınızı yeniden yeşertecekler. Ve yine hiçbir şey olmamış gibi yaşamaya devam edeceğiz. Ta ki aynı olaylar yeniden cereyan edene kadar…
“ Zulüm karşısında konuşmaktan başka hiçbir şey yapamayanlar, kulübesine bağlı köpekten farksızdırlar... T.Altun” … Evet, biz kulübelerine bağlı köpeklerden farksızız.
T.Altun
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.