- 1500 Okunma
- 9 Yorum
- 2 Beğeni
YORUMLAR
"hersey gorundugu gibi degil."
o kadar haklı bir söz ki deniz.
dün attığın mesajın anlamını şu an sayfana girip son yazını okumak isteyince anladım. kusura bakma bazı şeyleri biraz geç anlayıp geç haberdar oluyorum.
şunu söyleyebilirim ki; ülkemin güzel noktalarından birinde bir olay olmuş ve benim ülkemin halkı derin acılar çekmiş.bu beni ilgilendirir ve ilgilendirdiği gibi beni de aynı ölçüde yaralar. eğer bu acı benim içimde sızıya dönüşmemişse insanlığımı, vatanseverliğimi vs.sorgularım.
o coğrafyada yaşanan acıların farkındayım. evet belki elim kolum aklım bir şeyleri düzeltmek sağaltmak için yetersiz kalıyor ama en azından farkındalık geliştirmiş olmak ve empati kurarak insanların acılarını anlayabilmek bile bizi biraz olsun insanlığımıza yakınlaştırmış olacak.
ben de şunu demek istiyorum deniz;
"önce insan" ilkesinden yola çıkmak gerekir.her türlü etnik dini kültürel kimliğimizden önce biz insandık.
üzüntünü acını ve "HALKIMIN" acısını paylaşıyorum.
benim umudum var..inşallah bir gün her şey daha güzel olacak.
kendine iyi bak. selam ve sevgi ile..
Halbuki o da senden o da türk gibi yasiyor.
Birden sen de dıslayınca cekip gidiyor baska bir devin yasadıgı masala.
burda ne yazmak istediniz tam olarak anlayamadım kusura bakmayın.
Deniz Pınar
Sayın mavisecki müspet olarak gördüğünüz talebimin gereğini yapmak için mesaj kutunuza mesaj yollayamıyorum. Galiba kapatmışsınız. Bir seferliğe mahsus açmanız ya da farklı bir iletişim adresi vermeniz mümkün mü?
Bu yazını daha yeni okuyorum ne diyeceğimi ne düşüneceğimi bilemedim ama yine de bir yorumum olsun istedim..
Türkiye'yi bölmek isteyenler hep önemli sorunları saklayıp sünni alevi! türk kürt! açık kapalı! sorunlarını çıkarıyorlar!
Yüzyıllardır beraber dostça yaşadığımız kürtlere şimdi herkes düşman gözüyle bakar oldu hatta kürdü türkü geçtim doğu deyince mimlenir olduk!
Batı insanı doğu insanını doğu insanı kürdü mimler oldu!
Ne yazık yaşantılarımız düşüncelerimiz var!
Gaziantep olayında hiç aklıma dahi getirmemiştim orada insanlar Türk mü Kürt mü diye sonuçta insan bu insan!
Senin de bu olaya şahit olmana çok üzüldüm ben olsam çoktan yarı deli olmuştum sanırım çok çok geçmiş olsun.
Allah sonumuzu hayr etsin...
Kimse yoktu sanki ağlıyor G.Antep
Garip ve yitik sonbahar gunu
Anlamların hızı biçimi aşarken
İzin vermemeliydik oluşan sevgisizliğe
Hepimiz kan ağlasa simdi ne çare
Ağlamamalı kendi uçurumuna düşen belki de
Düşünmeliyiz sadece
Bogulmaktayiz biz oluşturduğumuz kendi labirentlerimizde
İstanbul, Ankara, İzmir,....
Her bır sehrimizde
Duyarlı ve gercek bır yazı...Gecmisten geleceğe bır bağ oluşturabildigimizde, mantığımızda bu konuyu butunleyebildigimizde ve bır düşünmeyi becerebildigimizde bitecek bu kötü olaylar ben inanıyorum.
Saygılarımla
Yazınızı okurken Türkiye'nin yazgısı bu olmamalı diyor insan, isyan ediyor içi sızlıyor. Damlayan her damla kanda bam telimiz kopuyor, kahroluyoruz..Kimliğimizin değerlerini bilerek, onurla taşıyarak diğer canlıların yaşam hakkına saygıyla yaşamak bu kadar mı zor? Bu coğrafyada hayat süren bütün kimlikler birer renk. Renkleri, tek renge kan kızılına boyayanları Allah Kahhar ismiyle kahretsin diyorum.
http://videonuz.ensonhaber.com/izle/askeri-arac-devrildi-kurtce-agitlar-yakildi
Bunlar da küfür ettiginiz öldürmek istediginiz tüm kürt vatandaslarimizdan bazıları.