- 736 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İLK GÖZ AĞRIMA
-----------Bugün bir yaş daha büyüdün. Her şeyin bir yaş daha gelişti. 9 sene önce bugün seni bir yumak halinde elimize verdiler. Minicik ellerinle tutuyordun kundağını. Gözlerini sımsıkı kapamıştın meraklı gözlere inat. Arada bir gülümsüyordun. Eve geldik sen yeni bir üye oldun. Aramıza yeni gelmiş ve bizim hayata tutunma kaynağımız oldun. O kadar farklıydın ki dünyanın kötülüğüne rağmen gülümsüyordun.
------------Bize dünyanın başka bir yüzünü gösterdin. Hayatta tutunman çok farlıydı. Senin için doğan günün bile anlamı farklıydı. Zamanla yürümeye başladın. Azimle ayakta durmayı öğrendin. Bize başka bir şeyler öğrettiğinin farkında değildin. Sabretmeyi ve sabrın sonunda zaferin bizim olacağımızı öğrettin. Karnın acıktığında yıktın ortalığı. Karnın doyduğunda sevinç çığlıkları attın. Seni yıkarken çok kızdın bize. Ama temizlediğinde de teşekkür ettin.
----------- yıllar çok çabuk geçti. Şimdi büyüdün. 3 sene sonra genç kız olacaksın. Daha şimdiden itiraz ediyorsun dediklerimize. Bize büyüdüğünü ispatlamak istiyorsun. Unutma ki sen bizim ilk bebeğimizsin. Biz senin büyüdüğüne inanamıyoruz. Zaman çabuk açıyor meleğim. Sen bizim ilk bebeğimiz ilk göz ağrımızsın. Bana ilk zuzu diyen sensin. İlk teyze diyen. Bana o şerefi sen verdin bebeğim.
----------- İnsanlar değişse de sen değişme masallar prensesim. Kıyamam sana. Sana zara gelecek yerden seni sakındırırım. Sen benim bircik yeğenimsin. Seni canımdan çok seviyorum.
------------- ÖMRÜN UZUN BAHTIN AÇIK OLSUN , DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ŞEVVALİM….
Teyzen zuhal
YORUMLAR
doğum günü kutlu olsun..hayat işte üstadım, insana sunduğu niğmetlerden biridir çocuk...tüm sıkıntı ve kederlerini yok etmeye birebirdir bebek...onunla hayat farklı çağrışımlar bırakır yaşantımıza..onunla farklı oluverir çoğu şey..oınunla daha çok huzur bulur yuva.....çocuksu bakışlarda erir gider insan..uysalş, sempatik, sevecen hareketleri ve müzmin davranışları ile hayatımıza yeni yeni gülücükler bırakmamıza neden olmazmı?
DİLEĞİM, YİĞENİNİZLE NİCE MUTLU VE GÜZEL GÜNLERE HEP BERABER ULAŞMANIZDIR...EMEK VEREN BU YAZINIZA VE YÜREĞİNİZE SAĞLIK..