- 971 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KENDİME YOLCULUĞUM !
İçimde yanan bu ateşi ,ruhumda esen meltem esintisini ,gökyüzünde parlayan güneşi ,akşamları doğan ayın hareketlerini ,gülümsemenin verdiği coşkuyu ,esnekliğin verdiği rahatlamayı ,almadan vermeyi vermeden almayı ,küçüklerine saygı duymayı ,büyüklerini daima sevmeyi ,Kainattaki düzeni ve dengeyi ,negatifi pozitife çevirmeyi ,kaderime yön vermeyi ,hele hele hayır demeyi ,hayırlısı olanı seçmeyi ,birilerine gelmeyi bazende gitmeyi ,saygı ve sevgiyle zikretmeyi ,özümün ritminde şarkı söylemeyi ,yanlızken gülmeyi dostlarla ağlamayı ,koşulsuz ve şartsız illaki sevmeyi ,devdeki cüceliği cücedeki devliği ,iğne deliğinden geçipte evrene sığamamayı ,kaktüs saksımda biten papatyayı ,topraktan gelip toprağa karışmayı ,gönül bahçemi meyve fidanlarımı ,güzel neslimi değerli ismimi ,tadına vararak yaşadığım dünleri ,şimdilerde bu günleri ,yarınlarda muhteşem geleceği çok seviyorum... İLAHİ AŞKIM ben seninle dünyaya gelmeyi ,yaşamayı ve hatta ölmeyi çok seviyorum ...
Feruzan KÖPRÜBAŞI
YORUMLAR
İLAHİ AŞKIM ben seninle dünyaya gelmeyi ,yaşamayı ve hatta ölmeyi çok seviyorum ...
İlahi aşk yüce yaratanımızın insanlara bahşetmiş olduğu enbüyük nimetlerden biridir.
feruzan hanım bu güz yazınızı içten kutlarım.
selam ve saygılar...
Feruzan Köprübaşı
ne mutlu,
her şeyden bir mutluluk payı çıkarabilmek ne güzel...
hadi bakalım gönlünüzce olsun....
Feruzan Köprübaşı
bizler paylaşımcı insanlarız
eğer insanlar bu yazılardan kendine bir pay çıkarırlarsa
işte o zaman çok mutlu oluruz
öyle değilmi ?
sevgilerimle