YORUMLAR
Vay anasını be dedirtti bu öykü...Sende ne cevherler varmış böyle...Valla ağzım açık okudum..Tekrar okudum..Ve tekrar tekrar okudum...Müthişsin değerli dost. Her kim sana ilham vedi ise o arkadaşa da teşekkürler.
Yav nasıl diyim bilemiyorum ki. Ayakta alkışlıyorum.
Ellerin, gönlün dert görmesin...Kalemin daim olsun.
Selam ve sevgilerimle.
Kemnur
Sizden, Ümmühan'ın dışında bir şey okumak güzeldi. Çok akıcı ve marjinal idi. Sevdim doğrusu. Saygılar...
Kemnur
HİÇBİR ABSÜRTLİKRLE İLGİLENMİYORUM ARTIK. TÜM ABSÜRTLÜKLER KENDİ İÇLERİNDE HALLRNİP BOĞULSUNLAR. TOPLUMU ZEHİRLİ BİR SARMAŞIK GİBİ SARMAKTALAR. BU SARMAL İÇİNDE NEREYE KADAR, GİDİLEBİLİR, NASIL BİR ÇIKIŞ YOLU BULUNABİLİR, İNANINIZ ARTIK EN AKLI YERİNDE OLANLAR BİLE BUNU BİLEMİYORLAR;ONLAR DA SANIRIM BÜYÜK ŞAŞKINLIK İÇİNDELER. HERŞEY BİR YANA, İNSANLAR MÜSTAHAK OLDUKLARI KAZANIMLARINI YAŞAR, MUTLAKA FATURASINI DA ÖDERLER. BELKİ O ZAMAN AKILLARI BAŞLARINA GELMİŞ OLUR AMA, İŞ - İŞTEN GEÇMİŞ, O ZAMAN DA KÖPRÜLERİNDE ALTINDAN ÇOK SULAR GEÇMİŞ OLUR. ESAS AMACIM BAYRAMINIZI KUTLAMAKTI.
SEVGİ YÜKLÜ SELAMLARIMLA BAYRAMINIZI KUTLUYOR, ESENLİK VE MUTLULUKLAR DİLİYORUM, DEGERLİ DOST KARDEŞİM SİZE. Kemal Polat
Kemnur
Abim şimdiye kadar ilk kez bu stil yazını okuyorum.
Şöyle söyleye bilirimki masalımsı şiirimsi harika bir anlatımdı.Bir o kadar da su gibi akıcı.İçindeki mesaj da ayrı bir süperdi.Buna benzer bir haberi geçen okumuştum.
Gerçi buna benzer hergün basında; ayrılmak isteyen kadın yada eşinden keyfi şiddet gören bir kadın haberleri var.Ve bu her geçen gün daha da artmakta.Ben bu haberleri okuduğumda yada izlediğimde altındaki nedenleri hep kafamda sorgulamışımdır.Kendimce toplumun yaşadığı ekonomik krizin, insanlara cinnet şeklindeki yansıması, bu olayları patlak verdiriyor.Başka nedenlerde mutlaka vardır ama ben ağırlıklı maddi geçimsizliklerin neden olduğunu sanıyorum Malesef hiç bir basın yada yayın olayların altındaki nedeni irdelemiyor...
Keşke olmasa bu olaylar diyorum..
Bu arada ülkemizde kadın sığınma talebinde bulunsada, yeteri kadar güvenliği sağlanamıyor.
Ve bir çok kadın ekonomik bağımsızlığı olmadığı için her gece kocasının *oks torbası görevini sürdürüyor.Bunların çoğunu ancak o kadınların mahallessindeki komşuları,çöpün yanındaki kedi, sokaktan geçen köpek biliyor...Basına ancak öldüklerinde geçiyor üç satır yazıyla kocası tarafından öldürüldüğü....
bu kadar yazmayacaktım ama yorum hakkımı kullanmak istedim birden...
daha fazla çenem düşmeden,
Abim yine harika bir konuya, harika bir sittille imza atmışsın...
Eline yüreğine sağlık...
En derin saygılarımla....
Kemnur
BU ÖYKÜNÜN VEBALİ, ABSÜRT ÖYKÜLERİN YAZARI, "PLASEBO" YA AİİTTİR. O KADAR GÜZEL ABSÜRT ÖYKÜLER YAZIYOR Kİ, ÖZENDİRDİ BENİ DE KENDİNE...:) OKUYAN VE YORUM YAPAN HERKESE PEŞİNEN TEŞEKKÜR EDERİM...
NOT: ADI GEÇEN YAZARIMIZIN ÖYKÜLERİNİ OKUMANIZI TAVSİYE EDERİM...
.
kemnur tarafından 8/20/2012 4:40:35 PM zamanında düzenlenmiştir.