- 853 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GÜLE GÜLE KAYMAKAM BEY
................................................
GÜLE GÜLE KAYMAKAM BEY
Ahmet AYAZ
Gaziantep’imize bağlı güzel Oğuzeli’mizin, güzel Kaymakamının Van İlimizin Edremit ilçasene tayinin çıkmasını Şahin Bey’imizin çok değerli Kaymakamı Uğur Turan Bey olmasa duymayacaktım. Oğuzeli Kaymakamı Mehmet Akif CELEB de, Sayın Uğur Turan Bey gibi, kibar, nazik ve sevecen birisidir. O’nunla, Oğuzeli Zırrat Odaüası Başkanı Kemal KONT Bey’in sayesinde tanıştım. Ne yazık ki bu değerli ve güzel insanı geç bulduk, çok çabuk kaybettik. Van İlimizin Edremit İlçesine buradan selam gönderiyorum. Çok şanslılarmış ki, ilçelerine Mehmet Akif CELEB Bey gibi bir kaymakam gidiyor. Bütün samimiyetimle söylüyorum, sevinsinler.
Bu sırada bizim Oğuzeli İlçemize de Mardin İlimizde stajer kaymakam olarak görev yapmakta olan Arif GÜL Bey geliyor. Ben bu atamaların hayırlı ve uğurlu olmasını cenabı Allahtan niyaz ederken, Yine söylüyorum, güzel Oğuzelimizin, Güzel Kaymakamı Mehmet Akif CELEB Bey, 22 Ağustos 2012 Çarşamba günü ilçemizden ayrılıyor. Ben O’na görevinde başarılar diliyorum ve “GÜLE GÜLE” diyerek uğurluyorum. İnşallah gittiği yere hayır bereket ve mutluluk dolu günler götürür.