Kayıp Yıldızlar
Aşklar böyle işte..önce mutlu olursun,o kadar mutlu olursun ki ayakların yerden kesilir..sanki bir kanadın varmış gibi sıyrılırsın tüm insanların içinden yükselirsin bulutlara..her şey tozpembedir senin için..günün başka gecen başkadır...hep böyle sürsün istersin..bu rüyadan asla uyanmak istemezsin..yaşadıkların o kadar güzeldir ki,anlatamazsın hiçbirini..sadece yaşarsın..her şey gerçek olamayacak kadar güzeldir..dünya da sadece sen ve o varsındır..diger insanları görmezsin,göremezsin..aklında,kalbinde,düşüncelerinde,rüyalarında sadece o vardır..o olmayınca hiçbir şeyin anlamı yoktur gibi gelir..o kadar seversin ki,sevmeye bile kıyamazsın..mutlu olsun dersin..çünkü o mutlu oldukça sende mutlu olursun..sonra ne mi olur..gider..tıpkı herkes gibi o da gider...düşersin yükseldiğin bulutlardan..ve,çakılırsın acıların en derin sancılarına..bir boşluk ki hiç dolmaz..bir boşluk ki içinde kaybolup gidersin..tutmaya çalışırsın onunla ilgili ne varsa elinde..bir de bakarsın ki,bomboş kalmıştır ellerin..tıpkı kalbinin boş kaldıgı gibi..anlayamazsın ne oldugunu bile..bile bile atmışsındır kendini o uçurumdan aşağıya..dayanamazsın onsuzluğa..onun olmadıgı bir hayatı yaşamak istemezsin..kalbin kırılmış,gözlerinden yaşlar akmıştır artık..dalarsın uzaklara..uzaklaşmak istersin onunla ilgili her şeyden..ama yapamazsın...çünkü bu acı seni ayakta tutan tek şeydir...bu acı ondan sana kalan tek şeydir..sahiplenirsin..canını ne kadar acıttıgını bildigin halde..seni nasılda güçsüz düşürdügünü bildigin halde..hiç olmadıgı kadar sahiplenirsin bu acıyı..o boşlugu bu acıyla doldurmaya çalışırsın..yollara düşersin bir zaman sonra..onu hatırlarsın her adımda..her adımdan geriye,gözyaşlarında saklı anılar süzülür caddelerden geriye..akıp giden bir hayattır aslında..karanlıga dogru yürürsün..sonra sende bir yıldız oluverirsin..yaşamak için yakarmış ya kendini yıldızlar..sende yaşamak için bu acıyla kendini hayatta tutmaya çalışırsın..
Ömer Faruk Turanoğlu
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.