- 2363 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ramazan bayramı kutlama msj.
Ramazan bayramınız kutlu olsun dostlarım…
İçimizdeki dayanışma ve yardımlaşma duygularının en yoğun şekilde yaşandığı, kardeşliğin, dostluğun, barışın, birlik ve beraberliğin en yüksek seviyeye ulaştığı, hepimizi manevi huzura eriştiren bir Ramazan Ayı’nı daha geride bırakarak, Ramazan Bayramı’na ulaşmanın mutluluğunu ve sevincini hep birlikte yaşıyoruz…
Dini Bayramlar; birlik, beraberlik, sevgi ve saygının güzel örneklerinin sergilendiği, toplumun bütün kesimlerinin birbiriyle kaynaştığı, dostlukların pekiştiği, dargınlıkların bittiği ve unutulduğu, insanların barıştığı, kardeşçe kucaklaştığı, milli ve dini duyguların, inançların, örf ve adetlerin uygulandığı bir toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği paylaşma ve dayanışma günleridir.
Müslümanların birbirlerini ziyaret ettikleri, hediyeleştikleri; çocukların, fakirlerin ve kimsesizlerin sadaka verilerek sevindirildiği; kısaca İslâmî kardeşliğin toplumun her kesiminde canlı olarak yaşandığı; bütün bunlarla birlikte Allah’a karşı da sorumluluklarının bilinciyle topluca namaz kılıp birbirine nasihat ettikleri sevinç günleridir.
Bayramlar berekettir, umuttur, özlemdir, yarınlara niyettir…
Bizler bayramı kutlarken Vatanımızdaki, Afrika’daki ve birçok ülkede açlıkla, hastalıkla mücadele eden, her gün bir sürü çocuğun öldüğü drama da duyarsız kalınmaması gerektiğini düşünüyorum…
Bu duygu ve düşüncelerle, halkımızın ve tüm İslam âleminin Mübarek Ramazan Bayramı’nı kutlarken; halkımız, milletimiz ve tüm insanlık için dostluğa, barışa, sevgiye ve kardeşliğe vesile olmasını temenni eder, tüm dostlarımın, arkadaş ve akrabalarımın, sevenlerimin, sevdiklerimin sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmesini dilerim…
Ömer Sabri Kurşun
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.