- 1163 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KPSS
Hayal kurup her defasında yaklaşan hedef de hayal oluyor umut dolu yürekli mağdur insanların.
KPSS türkiyenin büyük bir ayıbı olmuş durumda,daha önceleri de kopya olayları vardı muhakkak;ama 2010 ve 2012’de haddini aşmış bir duruma geldi,bu duruma dur diyen olmadı belki de dur demeyenlerin işine geliyor ya da bu işler üzerinde kazanç sağlayan parazitler durumuna düşmüşler.
Benim anladığım şudur ki bizim anamız her sene ağlayacağına bu seferde bizim için ağlayan analarımızın yasını onların anaları tutsun...gerekirse eylem yapılmalı birçok öğretmen bizden intihar etti bu tabiki yanlış bir durum;ama ben şayet öyle bir şey yaparsam bunu kanuni yollarla yaparım ve tüm arkadaşlarımda bu yoldan yapsınlar.
biz intihar edip öldükten sonra sanki başbakanın ve diğer bakanların umurlarında mı oluyor...bugün intihar etmeye kalkışan bir arkadaşımı zar zor ölümden döndürmüşüm...
Hayallerimiz içimizde patladı hep tuttuğumuz avuçlarımızdan kaydı evlenecek olan arkadaşlar ayrıldılar,haca gitmek isteyen arkadaşlar hristiyan olmaya karar verdiler,dürüst yaşamak isteyen birçok pırlanta kalpli insan üç kağıtçı olma yollarını araştırıyor...
Ben sadece bunu söyliyeyim :Eğer sayın başbakan şu açıklamayı yapmasaydı sınav çoktan iptal edilmiş olurdu:sınav çok temiz geçti diye...
Bence artık uyanalım zaman çok ani hayat da okadar kısa ve yaşlanıyoruz her geçen gün.
Söylediklerimizin arkasında duralım ve hakkımızı isteyelim kanuni yollarla umarım istediğimizi elde ederiz ama hakkımızı istemesini bilmeliyiz ve aramalıyız....
YORUMLAR
Yerden göğe kadar haklısın. lakin sınavı deliler gibi çalışarak yeterli bir puan alanın suçu ne.. yazık değil mi hakkıyla kazanılmış bir sınavın iptal edilmesi bence kopyacı varsa bunların yakalanması lazım...hiç zorda değil bu yeter ki istesinler..bir kişiyi buldular mı arkası çorap söküğü gibi gelir..şimdi diyeceksiniz iyi puan alan zaten yine alır..onun öyle olmayacağını sizde biliyorsunuzdur sanırım..bir arkadaşımın oğlu geçen yıl iyi bir puan almıştı..sınav iptal edildi..ikinci sınavda o başarıyı yakalayamadı..şimdi şizofren tedavisi görüyor...bu açıdan da düşünün derim..KPSS nin tamamen saçmalık olduğunu düşünüyorum..başka bir yol da bulamıyorum..sevgiler ..