Hayırlı Bayramlar...
Huzur ayı, rahmet ayı, mağfiret ayı olan mübarek Ramazan-ı Şerif ayı geldi ve geçiyor.
Bir Ramazan Ayını daha karşılamayı ve uğurlamayı nasip eden Rabbime sonsuz şükürler olsun...
Allahü teala hepimizi, Ramazan-ı Şerifin şefaatine nâil eylesin, bereketlerine ve faziletlerine kavuştursun, Ramazan-ı Şerifte af ve mağfiret edilen ve Cehennemden azad olunan kullarından eylesin inşaallah.
Bayrama az bir zaman kaldı... Bayramın asıl mahiyeti, affedilmiş olma ümidine sarılarak sevinmek ve şükretmektir... Böyle güzel ve mübarek bir aya nasip olmak ve inşaallah ihya etmek ve akabinde affolmak ne güzel bir nimettir...
Bununla birlikte yine bu ayda zulümle inletilen kardeşlerimizin ne acılar çektiğini unutmadan elimizden gelen yardımı ve dualarımızı eksik etmeyerek bir nebze de olsa acılarını paylaşabilmek, etrafımızdaki fakir ve düşkünleri gözetmek kardeşlik görevimizdir... Biz belki sefa içinde sadece acıktığımızı ve susadığımızı düşünürken, ne pişirelim teleşındayken onların bunları düşünmek gibi bir lüksleri yoktu. İftar ya da sahur yapma telaşında olma yerine korku içinde yaşadıklarını , buna rağmen Allah’a kulluk etmeye gayret ettiklerini belki de iftar açacak bir şeyleri olmadığını unutmayalım...
Unutmamamız gereken çok şey var... En önemlisi kardeşlik bağı... Kan kardeşliğinden daha üstün olan din kardeşliğinin idrakine varıp ; dil, ırk ayırımı yapmadan ve kardeşliğin gerekliliğini kavrayarak hakkını vermeye çalışmalıyız...
Bayramı tatil olarak değil sılayı rahim yapma fırsatı olarak düşünerek ziyaretlerimizi yapmaya gayret etmeliyiz...
Şu mübarek ay, içinde saklanan Kadir gecesi ve gelen bayram hürmetine Rabbim Teala bütün müslümalara birlik beraberlik nasip eylesin... Artık ben yerine biz diyerek güçlü olmayı ve o güçle zalimlere dersini vermeyi lütfeylesin Rabbim...
...............
Bir daha ya nasip..!
Ya şehri Ramazan seni ihya edebildik mi, şanına layık ibadetlerle süsleyebildik mi ?
Kıymetini bilip dört elle sarıldık mı ! Bilmiyorum...
İnşallah seni küstürmedik ve gerektiği gibi karşılayıp gerektiği gibi uğurluyoruz...
Ey onbir ayın sultanı bize hakkını helal et.. Rabbim tekrar kavuştursun bizi inşaallah...
Ve inşallah çok daha iyi ağırlayıp güzelce uğurlamayı nasip eylesin... Biz senden razıyız sen de bizden razı ol...
HAYIRLI BAYRAMLAR...
YORUMLAR
Göz açıp kapayıncaya kadar geldi geçti
özletecek belli ki
daha nice güzel Ramazanlar ulaştırsın Rabbim
hayırlı bayramlar dilerim