İLLUMİNATİ
İLLUMİNATİ
’Aydınlanmış’ anlamına gelip Rönesans döneminde 1 Mayıs 1776 yılılnda kurulan gizli ve aşırı ezoterik(sadece üyelerine açık)bir cemiyettir.
Size burda anlatmak istediğim; her ne kadar ’modern illuminati’ biraz tehditsel yaklaşımlarda bulunsada veya akıl karıştırıcı oyunlarla ürkütücü olsada aslında geçmiş tarihleri bu şekilde başlamamıştı.İlluminati aydınlanmış olan demektir, buradaki aydınlık; bilimin ve genel kültürün aydınlığı demektir buda demek oluyor ki illuminati eskiden Katolik din adamlarının gazabından yer altına kaçan ve onları sadece bir şifre olmaya sürükleyen bilim adamlarından oluşuyordu.
Amaçları ise sıradışı ve çok yoğun çalışma,kargaşa ve dünyayı kaosa götürebilecek nitelikteydi. Monarşi gibi yönetim biçimlerinin ’her ülke’ de yani sadece bir kıta da değil tüm dünya ülkelerinde yıkılması,bazı akımların beyinlerden atılması,ve son olarak ki bu yazımı okuyan herkezi etkiler ’bütün dinleri kaldırma’yı amaçladılar.
Ve getirecekleri bu yeniliğe YENİ DÜNYA DÜZENİ dediler.
Tabi bu yeni dünya düzeni araştırmalarıma göre çok eski zamanlarda illuminati üyelerinin vizyonun’da yoktu.Onlar hatta sanıldığı gibi dinede karşı değillerdi; lakin Dan BROWN’un Melekler ve Şeytanlar kitabında da anatıldığı gibi Katolik din adamları bilimle uğraşanları sınırlıyor ve sürekli denetliyordu daha sonraları bilim adamları gizlice buluşuyor ve çocuklara ’merdiven altı’ diye tabir edilen yerlerde eğitim veriyorlardı.Fakat Katolikler onu denetliyordu ve gizlice buluşan bilim adamlarını katlediyorlardı birer birer avlıyorlardı.Daha sonra bilim adamları daha da gizlendiler,yerin binlerce kat altına indiler muazzam ölçüde şiffre , sembol kullandılar ve kendilerine İLLUMİNATİ dediler.Fakat bu katolikleri durduramadı uzun uğraşlar sonrası İlluminati üyelerini tespit edip öldürdüler ve onları radikalleştirdiler.Bunun üzerine İlluminati intikam yemini edip tek çareleri olan Vatikanı yok etmek.
YORUMLAR
100 USD ÜZERİNDEKİ O GÖZ ANLATIYOR ZATEN HERŞEYİ DEĞERLİ DOST.GEÇMİŞ DÖNEM İSİMLERİNDEN BİRİ MİMAR SİNANDI.ONUN OSMANLIYI YIKMAK GİBİ BİR MİSYONU OLDUĞUNU SANMAM.SİON İLE İLLUMİNATE KARIŞMAMALI DEMEK YETERLİ SANIRIM.SELAMLAR.
Evvah
Vatikan'a ne yaparsa yapsınlar da bizden uzak dursunlar. Fakat pek çok tarihçi Osmanlıya son verenlerinde bu gizli teşkilatın üyeleri olduğunu söylüyorlar. Simgelere sembollere birer mana verip olayların iç yüzünü görmek, biraz araştırması olan insanlar için zor değil aslında.
Ne diyelim "Allah kötülere fırsat vermesin"
Keşke biraz daha açıp ülkemizdeki illuminatistleri de saysaydınız. Ne iyi olurdu.
Saygılar.
Evvah
Not:Ben kolay kolay insanlara birşey önermem.