- 399 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Büyüklere Masallar -- 25.blm
Murat kendi ulağının geleceği zamanı düşledi,girdiği günahları kendisine haykıracak olan,boğazını ölümüne sıkıp,gözlerinin içine bakarken,kuzeni ile pis bodrum katında,Necmi ile lojmandaki dar odada girdiğin günahların hepsini haykıracak ulağı...
bu düüşncelerle okumaya devam etti:"
Ulak ne Mesih ne peygamber ne de kurtarıcıdır. Ulak; kaderci-teslimiyetçi ya da devrimci de değildir. Ulak sadece masal dünyasının sinema dilidir. Bir zamanlar kültürümüzün parçası olan, ama şimdi yerinde yeller esen hayal dünyamızdır. Ulak insanlarımızın akşamları bir araya gelerek, saatlerce anlatıp, hayranlıkla dinledikleri masalların beyazperde de anlatım cesaretidir.
Ulak, çocukların masum, inançlı ve cesurca iyiyi sahiplenme duruşundan büyüklere mesaj verme gayreti içine girmiştir. Ulak, insanlara kendilerini göstermek ve ayna olmaya çalışmaktadır. İnsanlar kendilerine ait olmayan anlayışların peşinde kendilerine yabancılaştıklarından Ulak, insanlara gerçeklerini yüzüne vurma misyonunu üstlenmiştir…
Kutsal kitabı Kuranda hemcinsi ile bileşenlerin hemen öldürülmeleri gerektiği yzaılıydı,suçlunun kim olduğunu düşündü,kuzenimi,tacizcisi mi,kendisimi,toplummu ,içinden çıkamadığı sorularla başucuna bıraktı kitabı,Necmi gelmemişti,ev uygun olduğu halde bu saate kadar beklemişti,Murat,bir önceki bitliktelikleri Necmiye yetmişti ama Murat bir kadın gibi hep daha çok çok istiyordu,sıcak ve sert erkekliğinin uzun süre içinde kalmasını istiyordu.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.