- 746 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Hayat'a dair...
Dört hafta bizlere misafir olan ramazan ayını umarım güzel ağırlamışızdır,şimdi yine bir misafir üç günlük inşallah gülen yüzümüzle karşılar yine aynı ifadeyle uğurlarız.
Farklı duygular yaşamayacağız bayram sevincinin yanında hüzün de yer alacak,özlediklerimiz olacak asla geri gelmeyecek olan,anılarımız ve özlemlerimizle duygusal anlar yaşayacağız,gözlerimizden yaş dökülecek,sonra başımızı öne eğip katlanacağız,hayat’ın devam ediyor olması ve sevenlerimiz için hayat defterini çevirip uykuya dalacağız…
Umarım her uykuya dalış hayat’a daha bağlı ve sevgi dolu yürekle uyanışa davetiye çıkarsın.
Sevgili arkadaşlarım her günümüz bayram sevinciyle geçmeyecek fakat yüreğimizdeki sevgiyi limitsiz kullanalım bize armağan edilen hayat’a iyi davranalım,bize yansıyacak görüntünün çiçek çiçek açması rengarenk bir bahçenin oluşmasına neden olacaktır,rengarenk bir bahçede kuş sesleri,kahkaha sesleri,çocukların cıvıltıları olur kim istemez böyle güzellikleri yaşamayı…
Özlemlerimiz ve acılarımız olsada ben sizlere mutlu,huzurlu,sağlıklı bayram geçirmenizi diliyorum,Bayramınız kutlu umudunuz sizinle olsun.Saygı ve sevgilerimle
Canan EREREN
YORUMLAR
Bu güzel dilek ve özlemlerin tüm Türk toplumunca paylaşılıp, mutluluklar ve esenlikler içinde yaşanması hepizin dileğidir. Hepimiz adına dile getirdiğiniz için sizi kutluyorum.
Bu kapsamda, Türk toplumunun hoşgörüler içinde mutlu bayram günleri geçirmesini diliyorum.
Esenlik ve mutluluk dileklerimle sizin ve aile bireylerinizin ramazan bayramını içtenlikle kutluyorum.
Kemal Polat
Canan Ereren
Ben de size ve eşinize nice bayramlar nice kutlamalar temenni ediyor saygılarımı sunuyorum.