- 1198 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
AVUÇLARIMDA ACILAR III
Eskilere hayranlığım oldum olası benimleydi. Eski resimler siyah beyaz hafif sararmış olanlar. Plaklar cızırtıdan sesi zor anlaşılan, nasıl da haz verirdi bana. Bundan mı acaba kolay kolay hiç bir şeyi atmayışım? Çocukluğumdan kalan hatıra defterim “ sepet sepet yumurta sakın beni unutma “ yazmıştı bir arkadaşım o zamanlar kızmıştım daha güzel bir şeyler yazmadı diye. Oysa şimdi gülümseyerek okuyor mutlu oluyorum. Ama en büyük tutkum eski kitaplar onlara dokunmak satyfalarında göz gezdirmek, parmak uçlarımla onları sevmek içimi titretiyor, hele kokusu o eski kağıt kokusu muhteşem ....
Ama tüm eskiler bu kadar mutlu etmiyor beni, beynimde ne yapsam silemediğim anılarım. Sahi neden beyinde gizlenen şeyleri bilgisayarda olduğu gibi bir tuş ile silemiyoruz? Aslında harika olurdu değilmi tüm olumsuzlukları acı veren olayları silivermek. Yok, silinmesin seninle yaşadığım tüm güzelliklerde kazara silinirse yaşayamam ki. Aslında beleğimde hüzünlü ve acılı anlar çok daha fazla ama olsun onlarda silinmesin. Neden mi? İçinde sen varsın ....
Biliyormusun ama nereden bileceksin ki? Sen yüzeysel, düşüncesiz, romantizimden uzak, kadın ruhundan anlamayan bir odunsun. Bencil, kendini beğenmiş,egostin birisin. Yok, o kadarda değilsindir ama odun olduğun kesin en yontulmamışından. Ben seni nasıl sevdim hala anlamıyorum neydi beni sana çeken ben ki ince ruhlu kılı kırk yaran biri. Nasıl katlandım sana ve nasıl hala seni içimden atmıyorum? Atmıyorum diyorum atamıyorum değil ....
İkinci bir bahar olacaktın sen ama nedense seninle hep kışın ayazını yaşadım gözlerime baka baka söylediğin yalanlar. Yüreklerinde gezgin olduğun kadınlar ben nasıl katlandım sana hala şaşıyorum fevri çıkışların da cabası, kadın gibi küsmelerinden hiç bahsetmiyeyim ....
Ama olsun sen yinede benim olmazsa olmazımsın el ele dolaşırken benden kilometrelerce uzakta olsanda önemli değil ben seni ilk günki gibi seviyorum ve son nefesime kadar sevmeye devam edeceğim. Bir gün sen de anlayacaksın eşşek değilsin ya başını eyerek geleceksin işte o zaman göstereceğim sana avuçlarıma bıraktığın tüm acıları ....