unutamazsın beni
Sana zor gelir beni unutmak unutamazsın her yalnız kalışında gözlerim gelir aklına önceleri derin bir sessizlik oluşur sonra yavaş yavaş buğulanır gözlerin düşünürsün hatam nerdeydi diye birlikte yaptıklarımız gelir aklına tek tek geçersin el ele geçtiğimiz sokaklardan gider diz dize oturduğumuz masalara oturursun sonraları sokaklarda kokumu ararsın sensiz yaşayamam derdin ya yaşayamazsın bensiz istesen de yaşayamazsın zor gelir sen beni unutamazsın ellerimin sıcaklığı kalır ellerinde dudaklarımın buğusu dudaklarında ve bıraktığım boşluğu dolduramazsın sen benim için nice canlar yakarsın sebebi yoktu beklide yaptıklarının sebepsizdi her şey kırdın darmadağın ettin belki de sadece bir inat uğrunaydı tüm bu yaşadıklarımız ama artık bitti sen yinede beni unutamazsın tüm hataların sende olduğunu bildiğin için unutamazsın bir hiç uğruna sevgimizi harcadığın için unutamazsın sana yaşattığım mutlu günler için ve yaşatabileceğim nice mutlu günler olabileceğini bildiğin için unutamazsın sen bendeki masumiyeti sevdin kolay kolay unutamazsın sende ilkleri yaşadığımı bildiğin için beni kaybetmeyi göze alamazsın UNUTAMAZSIN !! şimdi kapat gözlerini bak bakalım hangi gözleri görüyorsun hangi tene dokunuyorsun yanında değilken bile yanındaymış gibi kimi hissediyorsun işte bu yüzden unutamazsın artık istesen de unutamazsın eski günleri arıyorum şimdilerde çok özlüyorum sende en az benim kadar özlüyorsun biliyorum neleri aşmıştık oysa birlikte ama bazı şeyler var ki affedilmiyor bazı şeyler var ki tamiri mümkün değil hani bazen dersin ya KEŞKE elimde olsa da geri alabilsem zamanı ama olmuyor istemesen de hep aklının bir köşesinde ben kalacağım bunu biliyorum UNUTAMAM belki seni ama sende UNUTAMAZSIN beni ….