YORUMLAR
Helel sana be arkadaşım.
İkinci kez kurdela...Tebrikler.
Şimdi bu bölümde bu Fiko ile Hacerin durumu biraz karışık. Hacer öldürülen kocasının intikamınıı almak için planlar mı yapıyor yoksa kader deyip eski aşkı ile yeni bir hayatın düşlerini mi kuruyor...Neyse anlayacağız ileride herhalde.
Kemnur
Fırsatını bulunca baştan sona okuyacağım inşaallah, Geriye doğru iki bölüm okudum. Bana roman atmosferinden çok senaryo gibi geldi.
Tasvir, tarif, tanımlamalarının kısalığı, konuşma diyaloglarının fazlalığı, apkaplanı yönetmene veya okura bırakıyor.
Başarılar diliyorm.
MEHMET ÇOBAN tarafından 8/16/2012 5:15:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
MEHMET ÇOBAN
Eskiden, romancılar, şairler, hikayeciler, senaristler vardı.
Senaristler kendileri senorya yazardı. Bazıları, basılmış romanları, hikayeleri senare ederlerdi.
Bu noktadan bakıldığında, roman, hikaye, şiir, senaryo kendi içlerinde değerlendirilecektir.
Mesela, sizin çalışmanızı senaryo olarak isimlendirdiğimizde, hiç bir yoruma gerek kalmadan, harika bir senoryo dememek için hiç bir neden yok.
Ama roman çerçevesinden değerlendirdiğimizde bazı noktalardan güçsüz kalıyor.
Niyetinize göre, uzun soluklu, filme dönüştürelecek senaryo tadındaki çalışmanızı, roman yerine senaryo olarak nitelersek, yerine oturmuş olacak.
Tabi bunlar benim düşüncelerim. Görüşler izafidir. Dostluğunuza sığınarak görüşlerimi ifade ediyorum.
Değilse herhangi bir eleştiri niyetim yok.
Çünkü emeğin kutsallığına inanıyor, ne olursa olsun emeğin takdir edilmesini öne çıkarıyorum.
Her şeyin mutlaka eksikliği olabilecektir. Dostların uyarılarıyla eksiklikler mükemmeliyete ulaşır diye inanıyorum.
Çalışmanızın bitmesini canu gönülden arzuluyorum. Bayram dinlencelerinde başından itibaren okuyacağım inşaallah.
nasıl bir yorum yazsam havada kalacak ,diğer bölümleri okumadan ki zaman aralığında kaçırıyoruz yazılanları,ama bilirim ki bu sayfa güzel yazar
çok saygımla kutlarım
Kemnur
Güne gelen seri yazınıza tebrikler Kemal bey, serinizi baştan kaçırdım, başını okumayınca da insan bir şey anlamıyor.İnşallah bayramdan sonra en başından başlayıp okumaya niyetleniyorum.
Yorumumu, okumaya başlayıncaya saklıyorum.
Çok güzel olduğunu sık sık güne gelmesinden tahmin edebiliyorum, emeğinize sağlık, tekrar tebrikler, selam ve saygılarımla.