- 1142 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
O KADIN
Her insanın hayatında çok fazla deger verdigi haddinden çok sevdigi ve sonsuz sırtını dayayabilcek kadar çok güvendiği bir insan mutlak vardır... Benim ki o, muhteşem kadındı işte... Aslına bakarsanız öyle eşsiz,güzel bir karaktere sahip bir kişilik için ’Muhteşem ’ lafı bile kocaman bir hiç kalırdı.Öyle bir anda geldi ki hayatıma,güneş gibi dogdu karanlık gecelerime... Hiç ummazdım hatta aklımın ucundan geçmezdi bu denli karşılıksız,temiz,çıkarsız ve sonsuzluğa dogru giden uzun bir sevgi... Bu ’Muhteşem ’ kadın sayesinde hayatımda,kendimde hatta başarıya giden yollarımda bir çok değişiklikler oldu. Bana o kadar iyi geliyordu ki,bir iki gün konuşmasak,içimde doldurması mümkün olmayan kocaman bir boşluklar oluşuyordu. Sesi... Sesi öyle iyi geliyordu ki içimdeki kırgın çocuga. Bazen diyorum da annemden ne farkı vardır ki ? Beni bu denli hayatın zorluklarına doğru aşılayan,her türlü kötülüklere,acımasızlıklara karşı beni elinden geldiği kadar koruyan ve hatta bir anne şefkati içinde kucaklayan bir kadın o. Ve o muhteşem kadına hayran olmam için binlerce neden var... Bunlardan sadece biri, benim hayata olan bakış açımı fazlasıyla değiştirebiliyordu... Eveet,evet bu muhteşem insan bu muhteşem kadın,yaşadığı onca talihsizliklere,yaşadığı onca acılara hüzünlere,aldatılışlara rağmen sağlam bir kaya gibi dimdik durarak gögüs germişti bunca amansız dertlere... Her şeye rağmen hayata ve sevdiklerine bir tebbesümü eksik etmeyen o kadın her ne kadar sert görünümüyle insanların ona kötülük yapmasına izin vermesede,içindeki duygusal,sevgi dolu ve inandıkları uguruna savaşan büyük kadını bir türlü ışıldayan kahverengi gözlerinden saklamayı beceremiyordu... Tanıştığımız ilk gün ürkük gözlerle elini sıkmıştım,kalbimin o yersiz ritimlerini susturmaya çalışırken bana o sevgi dolu kucaklarını açıp ’ Hoşgeldin ’ demişti,öyle ki gerçekten ’Hoşgelmiştim ’ o sevgi nirvanasına...O an benim için yeni bir dünya kapılarını açmıştı,bu beni bir hayli telaşlandırıp ,korkutuyordu... Nerden bilebilirdim ki meleklerin dünya gözüyle gözüktüğünü ! Bizim aramızdaki bu bağı hiç bir insan anlayamıyordu,anlayamazlardıda... Onlara göre bu kısa süreli ,basit bir sevgiden başka bir şey değildi. Oysa insanlar birbrimizin gözlerindeki ışıltıları göremicek kadar kör ve mahrumlardı bu sevgiden... Geçenlerde yanındaydım bu muhteşem kadının,beni gördüğündeki heyecanı her ne kadar o büyüleyici gözlerinden saklamaya çalışsada her bakışında bir sevgi süzülüyodu yanaklarından... Doğrusu bana sarılışını hiç unutmuyorum,öyle sahiplenici öyle koruyucu bir kucaklayıştı ki tamam dedim benimde hayatımda bir ömür güvenebilceğim bir insan varmış...Aslında bu muhteşem kadını ,anlatabilcek kadar çokta kelime yok hanemde... Ama biliyorum ki ben her ne kadar sözcükleri toparlayamayacak kadar şaşkın olsamda,elime tek bir dokunuşuyla tüm içimi okuyabiliyordu o kadın ... Fazla sözleri uzatmak istemiyorum ,bunun nedenide bu denli bir insanı herkesle paylaşıp onlarında çok sevmesinden korkuyorum... Meğer insan gerçekten birini çok sevip değer verince bencilin teki oluyormuş ! Diyeceklerim şu ki, her ne olursa olsun o kadından bana yaşattıklarından,ve o müthiş etkisi altına aldığı yogun sevgisinden asla mahrum kalmayacağım... Asla o şefkat barındıran kucaktan elimi çekmeyeceğim... Ve asla o tertemiz yüreği,çoğu erkekte çoğu insanda olmayan o kocaman yüreği,asla hayatım boyunca hüsrana uğratmayacağım, Son sözüm şudur ki; ’ Siz bu dünyada ki en tatlı şekerlerden en güzel yemeklerin tadından ,ve en güzel şarkıların notalarından daha güzel bir kadınsınız,umuyorum ki hayatımız boyunca her türlü zorlukları her türlü engelleri,beraber içimizdeki sonsuz sevgilerle aşalım,’ Sizi çok seviyorum ’ iyi kiii ,iyi kii geldiniz bu küçücük dünyama...
Seda ÇAKMAK
YORUMLAR
canım bu yazıyı okurken duygularım sel oldu , ilkkez biri beni yazıyordu ve onunda ötesinde beni ben gibi yazıyordu, hep söylediğim şey sen ben gibisin aynı duyguları taşıyor ve hissedip yazıyoruz sağa sola gitmeden sadece bizi yazıyoruz en çıplak şekilde..
işte ondan seni çok seviyorum.
ne yazsam az gelecek böylesine kaleme alınmış büyük duygulara seni çok seviyorum...
TEŞEKKÜR EDERİM.